پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ ی مدیریت بازرگانی(بازاریابی)  عنوان:‌ بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی(مورد مطالعه:بانک‌های دولتی شهرستان ایلام) استاد مشاور: دکترزینب طولابی تیرماه 1393 چکیده هدف این تحقیق  “رابطه بین بازاریابی درونی با بازارگرایی با توجه […]

پایان نامه بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان نامه بازرگانی (بازاریابی)  عنوان:   بررسی تاثیر بازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی خودکارآمدی کارکنان  (مورد مطالعه: شرکت پتروشیمی ایلام)   استاد مشاور: دکتر یاسان الله پوراشرف   شهریور 93 چکیده پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیربازاریابی داخلی بر نوآوری سازمانی […]

پایان نامه تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  تاثیر بازاریابی داخلی بر کیفیت رابطه با مشتریان (مطالعه موردی شعب شرق بانک سپه تهران ) دانشجو : راضیه محمدی استاد راهنما : جناب آقای دکترامیر خانلری استاد مشاور : جناب آقای دکتر احد زارع پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  در مدیریت MBA 1392 […]

پایان نامه بررسی روابط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی در شرکت­های پخش دارویی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی عنوان پایان نامه بررسی روابط بین بازاریابی داخلی و رضایت شغلی در شرکت­های پخش دارویی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : بررسی تأثیر بازاریابی داخلی بر رفتار شهروندی مشتری با توجه به نقش تعدیل گر هوش اخلاقی کارکنان

پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی: تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی

پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تعیین رابطه بین بازاریابی داخلی و رفتار شهروندی سازمانی با توجه به نقش تعدیل گر رهبری توزیعی

پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی (رشته مدیریت در تربیت بدنی و ورزش)   عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رفتار خرید مشتریان پوشاک ورزشی داخلی و خارجی: مطالعه آدیداس و مجید   دی 1393   (در فایل […]

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 پایان نامه رشته  مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393     فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]

پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت                                   دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی  ( M.A ) گرایش: داخلی  عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه  شهریور 1393     فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]

پایان نامه رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلیعنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی درشرکت فراورده های نسوز ایران با بهره گرفتن از تکنیک تاپسیس خاکستری زمستان 1393       چکیده در این پژوهش به شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر بازاریابی اینترنتی […]

پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاداسلامیواحد نراقدانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش تحول عنوان:تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی(مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان)  بهار 1394     فهرست مطالب:فصل اول 1-1) مقدمه 31-2) بیان مسئله 41-3 ) اهمیت و […]

پایان نامه رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزویندانشکده مدیریت پایان ­نامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل  بررسی رابطه کارکردهای بازاریابی سبز با تصویر شرکت (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای) پاییز 1393     فهرست مطالب فهرست مطالب. أ‌فهرست جداول. ث‌فهرست نمودارها ج‌فصل 1-کلیات تحقیق 2مقدمه. 21-1-   بیان مسأله. 21-2-   اهمیت و […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...