.۸۳-.۰۰۲.۰۰۳-.۱۹۴غیرمستقیم آنلاین * غیرمستقیم آفلاین-.۸۲۹.۴۰-.۰۰۹.۰۱۱-.۲۶۰غیرمستقیم آنلاین * مستقیم آفلاین-۱٫۲۵۰.۲۱-.۰۱۶.۰۱۳-.۳۸۱مستقیم آنلاین * غیرمستقیم آفلاین

طبق جدول ۴-۱۵ و مدل۲ که شامل متغیرهای کنترل و روابط اصلی (روابط مستقیم آفلاین، غیرمستقیم آفلاین، مستقیم آنلاین و غیرمستقیم آنلاین) می باشد نشان می دهد که، روابط مستقیم آفلاین (۰۰۱/۰ p< و ۲۵۷/۰ = (β، روابط غیرمستقیم آفلاین (۰۰۱/۰ p< و ۲۵۲/۰= (βو روابط مستقیم آنلاین (۰۰۱/۰ p< و ۲۳۳/۰ = (βپیش بینی کننده عملکرد شغلی می باشند، اما ارتباط میان روابط غیرمستقیم آنلاین (۰۵/۰ p> و ۰۷۳/۰ = (βو عملکرد شغلی چشمگیر نیست. بنابراین، فرضیه ۱(b)و ۱(a) و ۲(a) و پذیرفته می شوند و فرضیه ۲(b) رد می شود.
اثرات تعاملی فرض شده در جدول ۴-۱۵ مدل ۳ نشان داده شده است. همانطور که جدول نشان می دهد، درمیان اثرات تعاملی فقط روابط مستقیم آفلاین* روابط غیرمستقیم آفلاین (۰۰۱/۰ p< و ۶۸۴/۰= (β بر عملکرد شغلی تاثیرگذار است و سایر اثرات تعاملی رابطه چشمگیری بر عملکرد شغلی ندارند. بنابراین، فرضیه
۱( c ) پذیرفته شده و فرضیه های ۲( c ) و ۳ و ۴ و۵ و ۶ رد می شوند.
۴-۶ مقایسه نتایج با مقاله مرجع
در بررسی انجام شده نتایج آزمون همبستگی نشان داد که در روابط کلی شبکه بدون تمایز میان روابط آنلاین و آفلاین، روابط مستقیم و روابط غیرمستقیم همبستگی معناداری با عملکرد شغلی دارند و با تمایز میان روابط شبکه ای، روابط مستقیم آفلاین، روابط غیرمستقیم آفلاین، روابط مستقیم آنلاین و روابط غیرمستقیم آنلاین همبستگی معناداری با عملکرد شغلی دارند که با نتایج حاصل از پژوهش ژنگ و ونکاتش (۲۰۱۳)، مشابه می باشد.
در آزمون رگرسیون برای پیش بینی عملکرد شغلی با توجه به مدلهای پژوهش، نتایج مدل اولیه بدون تمایز بین شبکه های آنلاین و آفلاین نشان داد که روابط مستقیم و غیرمستقیم بر عملکرد شغلی موثر هستند، درحالیکه نتایج مقاله مرجع نشان داد که روابط مستقیم بر عملکرد شغلی تاثیر داشته و روابط غیرمستقیم تاثیری بر عملکرد شغلی ندارند.
نتایج آزمون مدل با متغیرهای کنترل و روابط اصلی (مستقیم آفلاین، غیرمستقیم آفلاین، مستقیم آنلاین و غیرمستقیم آنلاین) نشان داد که، روابط مستقیم آفلاین، روابط غیرمستقیم آفلاین و روابط مستقیم آنلاین پیش بینی کننده عملکرد شغلی می باشند، اما ارتباط میان روابط غیرمستقیم آنلاین و عملکرد شغلی چشمگیر نیست. درحالیکه نتایج مقاله مرجع نشان داد که روابط مستقیم آفلاین، روابط مستقیم آنلاین و روابط غیرمستقیم آنلاین تاثیر قابل توجهی بر عملکرد شغلی دارند و روابط غیرمستقیم آفلاین تاثیری بر عملکرد شغلی ندارند.
نتایج آزمون مدل با روابط تعاملی نشان داد که فقط روابط مستقیم آفلاین* روابط غیرمستقیم آفلاین بر عملکرد شغلی تاثیرگذار است و سایر اثرات تعاملی تاثیر چشمگیری بر عملکرد شغلی ندارند. درحالیکه نتایج مقاله مرجع نشان داد که همه روابط تعاملی به غیر از روابط مستقیم آفلاین * روابط غیرمستقیم آنلاین و روابط غیرمستقیم آفلاین * روابط مستقیم آنلاین بر عملکرد شغلی موثر هستند.
جدول ۴-۱۶ مقایسه نتایج پژوهش انجام شده در ایران با نتایج پژوهش مشابه در ایالت متحده آمریکا را نشان می دهد.
جدول ۴-۱۶ مقایسه نتایج پژوهش با مقاله مرجع

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...