روش کمی – ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامهدر رابطه با مدیریت ارتباط با مشتری « CRM » و مصاحبه های نیم ساختار یافته با خبرگان بانکی و همچنین مشتریان کلیدی نظام بانکی به این ترتیب شناسایی شد : ارائه ی مشاوره های مفید کارکنان ، ارائه ی خدمات مکمل ، شهرت و اعتبار سازمان در ذهن مشتریان ، برقراری ارتباط صمیمانه با مشتریان ، انعطاف پذیری در ارائه ی خدمات و رسیدگی به شکایات .حسن مغویی نژاد۱۳۷۸پایان نامهبررسی عوامل موثر بر افزایش میزان سپرده گذاری مشتریان در شعب بانک تجارت شهرستان رفسنجانبررسی عوامل موثر بر افزایش میزان سپرده گذاری مشتریانشعب بانک تجارت شهرستان رفسنجانروش کمی – و ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه و فیش برداری از اسناد ومدارکدر این تحقیق مهم ترین عوامل موثر در افزایش میزان سپرده گذاری مشتریان در قالب ۵ متغیر : بهبود روابط اجتماعی کارکنان با مشتریان ، ویژگی های فردی خوب و مناسب کارکنان ، تبلیغات ، میزان سود پرداختی و عرضه ی خدمات مطلوب ، دسته بندی گردیده است .

 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

سیدسعید اردکانی۱۳۸۸مقالهارزیابی کیفیت خدمات بانکی و تعیین اولویت ها و راهکارهای ارتقای آن با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکافاین پژوهش با هدف ارزیابی کیفیت خدمات بانکی ، در سطح بانک کشاورزی انجام شد .بانک کشاورزیروش تحقیق انجام شده با بهره گرفتن از ابزار پرسشنامه بوده است .یافته های تحقیق بیانگر آن بود که بین دیدگاه کارکنان و مشتریان در مورد کیفیت خدمات ارائه شده در بانک ، تفاوت معناداری وجود دارد . با توجه به نتایج پژوهش ، عامل سرعت در ارائه ی خدمات مورد نیاز مشتریان به عنوان اولویت دارترین مولفه جهت انجام اقدامات اصلاحی ، شناسایی گردید .پوریا سیفی۱۳۸۵پایان نامهتعیین عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک توسعه ی صادرات ایران از خدمات بانکی بر اساس مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتریانهدف این تحقیق یافتن عوامل موثر بر وفاداری مشتریان و ارائه ی پیشنهاداتی جهت شکل گیری وفاداری در مشتریان و ایجاد ارتباط طولانی با آنهاستوفاداری مشتریان بانک توسعه ی صادرات ایرانروش تحقیق انجام شده با بهره گرفتن از ابزار پرسشنامه بوده است .عوامل موثر بر وفاداری مشتریان به ترتیب عوامل انسانی ، عوامل فناوری و عوامل فرایندی شناسایی گردید .علی لطفی۱۳۸۹مقالهسنجش کیفیت خدمات شعب بانک اقتصاد نوین

عکس مرتبط با اقتصاد

در این تحقیق کیفیت خدمات بانکی به عنوان عامل اصلی در ایجاد مزیت رقابتی در بانک اقتصاد نوین مورد توجه قرار گرفت و در کیفیت خدمات شعب در شهر شیراز مورد تحقیق قرار گرفت .بانک اقتصاد نوین شعب شهر شیرازروش تحقیق انجام شده با بهره گرفتن از ابزار پرسشنامه بوده است . مدل پرسشنامه در ۸ بعد ( عوامل محسوس ، قابلیت اطمینان خدمت ، قدرت پاسخگویی ، اعتماد ، همدلی ، فرایند ارائه ی خدمات ، مسئولیت پذیری اجتماعی و سازمان خدماتی ) که فرضیات تحقیق را ایجاد نمودند ، توسعهنتایج نشان می دهد بانک اقتصاد نوین در همه ی شعب مورد بررسی بجز شعبه ی عدالت ، در هر یک از مولفه های هشتگانه توانسته است به سطح انتظارات مشتریان پاسخ دهد و همواره کیفیت درک شده ، از کیفیت مورد انتظار بیشتر بوده است .علیرضا هادیان همدانی و هادی احمد پور۱۳۸۸مقالهبررسی عوامل تاثیرگذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک تجاریمقاله حاضر پس از بررسی تجارب بانک های موفق دنیا و بررسی نقاط ضعف و قوت بانک های تجاری ، با بهره گرفتن از پرسشنامه و با بهره گرفتن از روش سروکوال ، به بررسی عوامل تاثیر گذار بر وفاداری ، حفظ و تقویت مشتریان فعلی ، احیای مشتریان از دست رفته و جذب مشتریان جدید می پردازد .مشتریان بانک تجارت شعب تهرانروش سروکوالنتایج بررسی ، نشان دهنده ی ضرورت ایجاد کمیته های بازاریابی از سطح شعب تا ستاد مرکزی به صورت یکپارچه دارد . علاوه بر آن در مقوله وفادار سازی و حفظ مشتریان بانک « شناخت مشتریان » اولویت دارترین رویکرد محسوب می شود . بر اساس یافته های این پژوهش عوامل کلیدی موفقیت عبارتند از : رفتار و برخورد خوب کارکنان ، سرعت در ارائه ی خدمات ، نرخ سود بالای سپرده ، نرخ پایین اعطای تسهیلات است . نکته جالب توجه بر اساس یافته های این پژوهش این است که درجه ی حساسیت ، بر روی نرخ سود و اعطای تسهیلات ، بعد از فاکتورهای رفتاری و ارائه ی خدمات سریع است .

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...