پایان نامه نقش واسطه‌ای عدالت سازمانی در ارتباط میان رهبری تحول‌گرا

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیعلوم و تحقیقات واحد یزدپایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجراییگرایش: استراتژیک عنوان:بررسی نقش واسطه‌ای عدالت سازمانی در ارتباط میان رهبری تحول‌گرا و کیفیت زندگی کاری پرستاران بیمارستان شهید رهنمون یزد سال تحصیلی 1394-1393     فهرست مطالبچکیده 14فصل اول: کلیات پژوهش 151-1-مقدمه. 161-2-بیانیه مسئله. 171-3- اهداف پژوهش 181-4-سؤالات پژوهش 181-5-فرضیه‌های پژوهش […]

پایان نامه ساخت مقیاس ویژگی های شخصیت انسان کامل بر اساس آراء ونظرات علامه محمد تقی جعفری  

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه روان شناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) در رشته روان شناسی تربیتی عنوان: ساخت مقیاس ویژگی های شخصیت انسان کامل بر اساس آراء ونظرات علامه محمد تقی جعفری   استاد مشاور: دکتر سیده مریم حسینی تابستان 1393 […]

پایان نامه شناسایی راه های تأمین منابع مالی کارآفرینان اجتماعی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده مدیریت و حسابداری   پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی گرایشMBA                                شناسایی راه های تأمین منابع مالی کارآفرینان اجتماعی            بهمن 1393   (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه بررسی تأثیر هوش هیجانی بر سازگاری شغلی در کارکنان شهرداری یزد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات واحد یزد پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرائی گرایش: استراتژیک عنوان: بررسی تأثیر هوش هیجانی بر سازگاری شغلی در کارکنان شهرداری یزد سال تحصیلی 1394-1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) تکه هایی از متن پایان […]

پایان نامه بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تأثیر بازارگرایی بر چابکی اسراتژیک با تأکید بر نقش فرهنگ سازمانی (مورد مطالعه: صنعت دارو) پایان نامه برای دریافت درجه­ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل    شهریور1392   (در فایل دانلودی نام نویسنده و […]

پایان نامه بررسی نقش واسطه‌ای عدالت سازمانی در ارتباط میان تمرکز با رفتار شهروندی سازمانی و رفتار منحرفانه سازمانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه اجرایی (M.A) گرایش: استراتژیک عنوان: بررسی نقش واسطه‌ای عدالت سازمانی در ارتباط میان تمرکز با رفتار شهروندی سازمانی و رفتار منحرفانه سازمانی مورد مطالعه: کارکنان شرکت نفت واحد یزد استاد مشاور: دکتر شکاری سال تحصیلی 1395-1394 (ممکن است هنگام […]

پایان نامه بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: بررسی تأثیر ویژگی‌های شخصیتی مصرف‌کننده بر شخصیت برند و وفاداری به برند مطالعه موردی:شرکت‌های بیمه استان گیلان استاد راهنما: دکتر […]

پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم اقتصادی و اداری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع: عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در شرکت های دانش بنیان استاد مشاور: دکتر ابوالحسن حسینی آذر 1394 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت […]

پایان نامه بررسی تاثیر ابعاد بسته بندی بر تصمیم خرید

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری،گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدM.A))تاثیر ابعاد بسته بندی بر تصمیم خرید(مورد مطالعه مصرف کنندگان شکلات و شیرینی برند های  شرق استان گیلان )       بهار 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه کارشناسی ارشد:بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس و انجام تبلیغات شفاهی برای شرکت

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد عنوان : بررسی و تعیین عوامل تاثیرگذار بر بازاریابی ویروسی و فاکتورهای تاثیرگذار مرتبط بر تصمیم گیری افراد جهت ورود به شبکه فروش شرکت آدیداس و انجام تبلیغات شفاهی برای شرکت

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...