پایان نامه بررسی اثر تصویرذهنی وادراک از برند بانک ملت برمراجعه مجدد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت، اقتصاد و حسابداریمرکز تهران غرب پایان نامهبرای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی- گرایش بازاریابی وصادرات عنوان:بررسی اثر تصویرذهنی وادراک از برند بانک ملت برمراجعه مجددزمستان 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)دررشته مدیریت بازرگانیعنوان :شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس       تابستان1393      عنوان                                                                                            شماره صفحهچکیده.1مقدمه3فصل اول:کلیات تحقیق1-1.اهداف تحقیق.41-1-1.هدف اصلی.41-1-2. هدف کاربردی.41-1-3.اهداف علمی.41-1-4.فرضیه های تحقیق51-1-5.سوال اصلی تحقیق 51-1-6.فرضیه های […]

پایان نامه بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آن

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت موسسه آموزش عالی نیماپایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدمدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی عنوان بررسی مکانیزمهای مختلف مشتریان در مواجه با نارسایی خدمات و تاثیر شهرت برند بر آنشهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه رابطه بین خودتوصیف گری بدنی و مهارت های ارتباطی با رضایت زناشویی معلمان زن متاهل

 پایان نامه رشته روانشناسی   دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده علوم انسانیرشته ی روانشناسی- عمومیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدعنوان:رابطه بین خودتوصیف گری بدنی و مهارت های ارتباطی با رضایت زناشویی معلمان زن متاهل بهمن 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایان نامه :بررسی مقایسه ای کیفیت زندگی وتن انگاره درمیان زنان با وضع حمل طبیعی وسزارین

زنان بعنوان نیمی ازجمعیت درراستای نقش همسری ومادری وقایعی را در زندگی خود تجربه می‌کنند، که یکی از مهم‌ترین این وقایع، وقوع بارداری وبدنبال آن زایمان است. دردوره بعداز زایمان، برخی تغییرات جسمی، روانی واجتماعی در مادر بوجود می‌آید که برکیفیت زندگی مادران وخانواده‌هایشان تأثیر می‌گذارد، ازطرفی یکی ازجنبه‌‌های مهم شکل دهنده هویت وعزت نفس افراد ظاهرجسمانی وتصویربدنی است وزندگی روزمره فرد تحت تأثیر تن انگاره قرار دارد. باتوجه به اهمیت موضوع، تحقیق حاضرباهدف بررسی مقایسه ای تأثیرنوع زایمان برکیفیت زندگی وتن انگاره زنان وتعیین ارتباط بین تن انگاره وکیفیت زندگی دردوران بعداز زایمان انجام شد. روش بررسی: این مطالعه ی علی- مقایسه ای بر روی۱۰۰ خانم ۳۵-۱۸ ساله نخست‌زا مراجعه کننده به مراکز بهداشتی درمانی شهر‌های ایلام و ایوان که معیارهای ورود به مطالعه را داشتند، انجام شد. کیفیت زندگی و نگرش درمورد تصویربدن نمونه‌ها در ۲ تا ۸ هفته اول بعد از زایمان مورد بررسی و مقایسه قرار گرفت. در این مطالعه از روش نمونه گیری مبتنی بر هدف استفاده شد. سنجش متغیرها با استفاده از پرسشنامه کیفیت زندگی SF-36 ومقیاس نگرش فرد درمورد تصویربدن (MBSRQ)بررسی وتجزیه وتحلیل با نرم افزارSPSS 16انجام شد. یافته ها: نتایج مطالعه نشان داد بین میانگین نمره کیفیت زندگی ونوع زایمان رابطه معنی داروجود دارد (۰۰۰/۰=sig). اما بین میانگین نمره کل تن انگاره ونوع زایمان رابطه معنی داروجود ندارد (۰۶۳/۰ =sig). بین نمره کل کیفیت زندگی براساس مقیاس SF-36 ونمره کل تصویر بدنی رابطه معنی‌دارگزارش نشد (۳۰۴/۰=sig). نتیجه: کیفیت زندگی زنان در۸ هفته اول بعداز زایمان درزنان بازایمان طبیعی بالاتر از زنان با زایمان سزارین می‌باشد، لذا فرضیه یک تأیید می‌شود. همچنین بین میانگین نمره کل تن انگاره ونوع زایمان رابطه معنی‌دارنبود، لذا فرض Ho فرضیه دوم تأییدمی‌شود. دراین مطالعه بین نمره کل کیفت زندگی ونمره کل تصویر بدنی رابطه معنی‌دارنبود، لذا فرضیه Ho مطالعه کنونی تأیید می‌گردد. کلید واژه ها: نوع زایمان، کیفیت زندگی، تن انگاره.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...