ابوعلی، کمال; شیری، حمید و شریفی، علی، ۱۳۹۱. تاثیر ورزش بر روی عملکرد شناختی و خستگی ذهنی کارکنان غیرعملیاتی، مجله علمی پژوهشی د انشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ۱۴۸.
احدی، بتول؛ ستوده، محمد باقر و حبیبی، یعقوب ،۱۳۹۱. مقایسه ی بهزیستی روان شناسی و مکانیزم های دفاعی در دانش آموزان با و بدون لکنت، مجله ی روان شناسی مدرسه‌ ، ۱(۴) ، ۲۲-۶.
احمدی، سمیرا; محمد زاده، حسن و حسینی، فاطمه سادات، ۱۳۹۲. تاثیر آموزش ایروبیک کودکان بر عملکرد شناختی کودکان پیش دبستانی ارومیه، مجله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز.
اروین جی. ساراسون؛ باربارا آر. ساراسون، ۲۰۰۵. روانشناسی مرضی، ترجمه بهمن نجاریان و همکاران، ۱۳۹۰، انتشارات رشد، تهران، صفحه ۱۰۱.
اسماعیل زاده، مریم; صالحی، حمید و منصوری، شاهین، ۱۳۹۰. تاثیر حرکات منتخب ریتمیک بر هماهنگی دست – پای کودکان دختر دارای اختلال هماهنگی رشدی، مجله دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، (۲)۱۳ ، ۵۱-۴۶.
افضل پور، محمد اسماعیل; بنی اسدی، سمانه و ایل بیگی، سعید، ۱۳۹۱. مقایسۀ تأثیر تمرینات پیلاتس و ایروبیک بر عملکرد تنفسی پویا در دانشجویان دختر دارای اضافه وزن، فیزیولوژی ورزشی، ۱۵، ۱۶۲-۱۵۱.
امیری، فاطمه سادات; امانی، رضا; خواجه موگهی، ناهید و رشید خانی ، بهرام، ۱۳۸۷. تأثیر دو نوع صبحانه ایرانی ) پر کربوهیدرات و پرپروتئین( بر عملکرد شناختی دانش آموزان ۱۱-۹ ساله دبستانی، مجله علوم تغذیه و صنایع غذایی ایران، ۲، ۳۲-۲۳.
آقایی نژاد، جان بابا; فرامرزی، سالار و عابدینی، احمد، ۱۳۹۲. تأثیر یک دوره فعالیت منظم ورزشی بر عزت نفس دانش آموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر، تعلیم و تربیت استثنائی، (۱۳) ۵، ۹-۱.
بخشی پور، الهام; رهنما، نادر; سورتیجی، حسین; اسکندری، زهرا و ایزدی نجفی، سارا، ۱۳۹۲. تاثیر برنامه تمرینی ایروبیک و بازی درمانی گروهی بر تعادل کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه و بیش فعالی، پژوهش در علوم توانبخشی، (۲) ۹، ۱۷۰-۱۶۱.
بهمرد، فرشاد; استکی، مهناز; عشایری، حسن و اسدپور، حاتم، ۱۳۹۱. تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی، مجله ی ناتوانی های یادگیری، (۲)۲، ۳۹-۲۵.
تبریزی، مصطفی، ۱۳۸۴. درمان اختلالات ریاضی تهران، انتشارات فراوان.
جلیل آبکنار، سیده سمیه و عاشوری، محمد، ۱۳۹۲. نکته های کاربردی برای آموزش دانش آموزان با اختلال یادگیری) اختلال در خواندن، نوشتن و دیکته(،تعلیم و تربیت استثنایی، (۳) ۱۳، ۱۰-۱.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
حسینی، محمود; شریفی، محمد رضا; عطایی، رضی الله و علایی، حجت الله، ۱۳۸۵. بررسی تغییرات امواج خود بخودی مغزی در موش های صحرایی ورزش داده شده، مجله ی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، (۱۳)۴، ۲۲۲-۲۱۵.
خاکساری ، سجاد ، ۱۳۸۹. ایروبیک، ماهنامه سما، (۱۹۱) ۲۸.
دالوند، میر حسین و الهی، طاهره، ۱۳۹۱. عملکرد حافظه کاری در کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی، مجله ی علوم رفتاری، (۶)۳، ۲۲۰-۲۱۳.
دشتی خویدکی، محمدحسن. ۱۳۸۹. تاثیر برنامه ورزشی منتخب بر روی ترکیبات بدنی و ضربان قلب دانش آموزان پسر ۱۳-۱۱ سال، مجله تحقیقات علوم پزشکی زاهدان، (۱۳)۶، ۴۳-۴۰.
دلاور، علی، ۱۳۸۰. روش تحقیق در روان شناسی و علوم تربیتی، تهران، نشر ویرایش.
دهقانی، مصطفی; کریمی، نرگس; تقی پور جوان، عباسعلی; حسن نتاج جلودار، فهیمه و زید آبادی، فاطمه، ۱۳۹۱. اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک )موزون ( بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان، مجله ی ناتوانی های یادگیری، (۲) ۱، ۷۷-۵۳.
رجبی، سعید; ابوالقاسمی، عباس و عباسی، مسلم، ۱۳۹۱. نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی، مجله ی ناتوانی های یادگیری، (۱)۳، ۶۳-۴۶.
رجبی، سوران و پاکیزه، علی، ۱۳۹۱. مقایسه نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوانی های یادگیری با دانش آموزان عادی، مجله ی ناتوانی های یادگیری، (۱)۳، ۸۴-۶۳.
رحیمیان بوگر، اسحق و حبیبی، مجتبی، ۱۳۹۱. حساسیت، ویژگی و نقطه برش مقیاس تجدیدنظرشده هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال های یادگیری، مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران، (۱۸) ۳، ۲۰۱-۱۹۵.
رواسی، علی اصغر; پور نعمتی، پریسا; کردی، محمدرضا و هدایتی، مهدی، ۱۳۹۲. تاثیر دو نوع برنامه تمرین مقاومتی و استقامتی بر سطوح BDNF و کورتیزول موش های صحرایی نر جوان، علوم زیستی ورزشی، ۱۶، ۷۸-۴۹.
سرکندی، مجتبی، ۱۳۹۱. سرتونین،(۲۳)۶،۹-۱.
سنه، افسانه; سلمان، زهرا و آقا زاده، محرم، ۱۳۸۷. تأثیرفعالیتهای بدنی و بازی بر رشد توانایی های ذهنی پسران پیش دبستانی، فصلنامۀ نوآوری های آموزشی، (۷) ۲۶، ۱۰۶-۸۸.
سیف نراقی، مریم و نادری، عزت الله، ۱۳۸۲. اختلالات یادگیری، تهران ، انتشارات امیر کبیر.
شریفی، طیبه و ربیعی، محمد، ۱۳۹۱. کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی، مجله ی ناتوانی های یادگیری، (۲)۲، ۷۹-۵۲.
شریفی، علی اکبر و داوری، رقیه، ۱۳۹۱. شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری، ناتوانی های یادگیری، ۱(۲)، ۶۷-۶۳ .
شهیم، سیما، ۱۳۸۸. کاربرد مقیاس هوش وکسلر کودکان در ایران، مجله ی پژوهش های روان شناختی، ۱ (۳و۴)، ۱۵-۵.
صادقی، ناهید; خلجی، حسن; نوروزیان، مریم و مختاری، پونه، ۱۳۹۲. تاثیر فعالیت بدنی بر حافظه زنان ۷۰-۵۰ ساله مبتلا به اختلال حافظه، مجله تازه های بیوتکنولوژی سلولی- مولکولی، (۳)۱۱، ۸-۱.
صبحی قراملکی، ناصر; حاجلو، نادر و غلام زاده، حانیه، ۱۳۹۲. مقایسه ی سبک های یادگیری، ویژگی های شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری ، تعلیم و تربیت استثنایی، (۲)۴، ۱۰۲-۸۲.
صدیقی ارفعی، فریبرز; تمنایی فر، محمد رضا و دشتبان زاده، سمیه، ۱۳۹۱. مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت، مجله ناتوانی های یادگیری، (۲)۱، ۹۱-۷۸.
صمدی، زینب; تقیان، فرزانه و والیانی، محبوبه، ۱۳۹۱. مقایسه ی تاثیر دو روش تمرینی پیلاتس و هوازی بر علایم سندرم پیش از قاعدگی در دختران غیر ورزشکار، مجله دانشکده پزشکی اصفهان، (۳۰) ۲۱۳، ۱۸۹۱-۱۸۸۰.
عابدی، احمد; کاظمی، فرشته; شوشتری، مژگان و گلشنی منزه، فرشته، ۱۳۹۱. اثر بخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر میزان توجه دیداری و شنیداری دانش آموزان پسر پیش دبستانی با اختلال نارسایی توجه – بیش فعالی شهر اصفهان، فصلنامه ی افراد استثنایی، (۲) ۷، ۱۶۷-۱۳۴.
عابدی، احمد; ملک پور، مختار; عریضی، حمید رضا; فرامرزی، سالار و جمالی پا قلعه، سمیه، ۱۳۹۱. هنجاریابی و بررسی روایی و پایایی آزمون عصب روان شناختی نپسی در کودکان، مجله روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران،(۲)۱۸، ۶۰-۵۲.
عابدی، احمد؛ ملک پور، مختار، مولوی؛ حسین؛ عریضی سامانی، حمیدرضا و امیری، شعله، ۱۳۸۷. مقایسه ی ویژگی های عصب روان شناختی کودکان خردسال با ناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی/تحولی و عادی پیش از دبستان، فصلنامه ی پژوهش در حیطه ی کودکان استثنایی، ۸ (۱)، ۱۸-۱.
عاشوری، محمد; پورمحمد رضای تجریشی، معصومه; جلیل آبکنار، سیده سمیه و موسوی خطاط ، سید موسوی، ۱۳۹۰. بررسی ارتباط صفات شخصیت، راهبردهای مدیریت منابع و راهبردهای انگیزشی در پیش بینی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی، مجله مطالعات ناتوانی، (۱)۱، ۱۴-۱.
عطری، بهاره و شفیعی، مرتضی ، ۱۳۸۸. تمرینات ورزشی پیلاتس( مبانی علم کنترولوژی)، چاپ دوم، انتشارات تالیا، ۱۱-۱۰.
غنایی چمن اباد، علی و کارشکی، حسین،۱۳۹۰. تاثیر حرکات موزون ورزشی بر هوش عینی کودکان پیش دبستانی، پژوهش های روا نشناسی بالینی و مشاوره ، (۱) ۱، ۱۷۸-۱۶۷.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...