پایان نامه بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه کارشناسی ارشد گرایش بازاریابی بین‎الملل بررسی درک مشتری از رقابت و تاثیر آن بر ارزیابی بسط برند (مورد مطالعه: فروشگاه های زنجیره ای شهروند) استاد مشاور: دکتر اسدالله کردنائیج بهمن ماه 1390 (ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی  گروه مدیریت صنعتی   پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینی   عنوان : شناسایی، اولویت بندی و ارزیابی عوامل پیش برنده و بازدارنده در شکل گیری دانشگاه کارآفرین در ایران (مطالعه موردی: دانشگاه های شاهد، تهران و یزد)   […]

پایان نامه بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی تاثیر محرک­های ارزش ویژه برند برطنین برند: مورد مطالعه دانشگاه­های منتخب در شهر تهران پایان نامه برای دریافت درجه­ کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل  بهمن ماه 139 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد […]

پایان نامه تحلیل و اندازه‌گیری فضای کسب و کار در شرکت‌ دانش‌بنیان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه شاهددانشکده علوم انسانی  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین‌الملل تحلیل و اندازه‌گیری فضای کسب و کار در شرکت‌های دانش‌بنیان (مطالعه موردی: شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری شیخ‌ بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان) پاییز 1392     فهرست مطالبعنوان                                                                                              صفحهفصل اول: کلیات […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه ­ی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                               صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش […]

پایان نامه ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول

دانشگاه آزاد اسلامی – واحد نجف آباددانشکده علوم  انسانی – گروه مدیریت صنعتیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد« M.A »گرایش : تحقیق در عملیات عنوان:ارزیابی جایگاه نام و نشان تجاری به منظور گسترش محصول جدید با بهره گرفتن از تحلیل پوششی داده ‌ها تابستان 1393      فهرست مطالبعنوان                                                                              صفحه چکیده. 1مقدمه. 2فصل اول–کلیات پژوهش […]

پایان نامه مقایسه اثر روش های یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی

 پایان نامه رشته  علوم تربیتی پایان نامه  برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تحقیقات آموزشی  موضوع : مقایسه اثر روش های  یادگیری مشارکتی ، یادگیری مشارکتی توام با آموزش اصول گفتگو، و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی جغرافی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی .در سال تحصیلی 87-86  پاییز 87     فهرست جداولجدول 1-2  انواع الگوهای تعامل و […]

پایان نامه کاربرد روش مشارکتی در پرورش سطوح بالای یادگیری در نظام آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیک

 پایان نامه رشته  علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسیگروه آموزشی تکنولوژی آموزشی پایان‌نامهجهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته تکنولوژی آموزشی عنوانکاربرد روش مشارکتی در پرورش سطوح بالای یادگیری در نظام آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیک  مهر 1392   فهرست مطالب1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله. 71-3  ضرورت و اهمیّت 111-4 اهداف پژوهش. 151-4-1 هدف اصلی پژوهش. […]

پایان نامه ساخت مقیاس ویژگی های شخصیت انسان کامل بر اساس آراء ونظرات علامه محمد تقی جعفری  

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه روان شناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) در رشته روان شناسی تربیتی عنوان: ساخت مقیاس ویژگی های شخصیت انسان کامل بر اساس آراء ونظرات علامه محمد تقی جعفری   استاد مشاور: دکتر سیده مریم حسینی تابستان 1393 […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...