۴

 

۲۰۱۲

 

یاسال

 

در این مقاله یک مدل یکپارچه برای اندازه گیری عملکرد پایدار در زنجیره تأمین، همراه با در نظر گرفتن چهار بعد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی و منابع پایدار ارائه گردید. با بهره گرفتن از نظر خبرگان اهمیت معیارها تعیین و با بهره گرفتن از تکنیک DEMATEL روابط معیارها مشخص شد.
پایان نامه - مقاله - پروژه

 

 

 

۵

 

۲۰۱۲

 

کیلونن و هلو

 

مدلی را برای ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین بر پایه سطح اول SCOR معرفی نمودند. مدل توسعه یافته، رویکرد پایداری سطح سازمان(اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی) را به مدل مرجع عملیات زنجیره تأمین SCOR وصل می کند.

 

 

 

۶

 

۲۰۱۱

 

بویوکوزکان و برکول

 

یک چارچوب تصمیم گیری برای زنجیره تأمین پایدار از ادغام ANP و برنامه ریزی هدف صفر-یک (ZOGD) و QFD ارائه دادند.

 

 

 

۷

 

۲۰۱۲

 

هسینی و همکاران

 

در این پژوهش دوچارچوب ارائه گردید، یکی برای مدیریت کردن زنجیره های تأمین پایدار و دیگری برای توسعه اندازه گیری عملکرد زنجیره های تأمین پایدار.در ماتریسی که برای ارزیابی زنجیره تأمین ارائه شد، شرکای زنجیره تأمین شامل تولید کننده، توزیع کننده، خرده فروشی و مشتری معرفی شد و سه بعد اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی لحاظ گردید.

 

 

 

۸

 

۲۰۱۲

 

بوچری و همکاران

 

با گنجاندن معیارهای پایداری در مدل های موجودی، و بازبینی روش های موجودی کلاسیک، مقدار سفارش اقتصادی کلاسیک را به عنوان یک مسئله چند هدفه، مجدداً فرمولسازی نمودند و این مدل را به عنوان مدل مقدار سفارش پایدار(SOQ) منسوب نمودند.

 

 

 

۹

 

۲۰۱۲

 

گویدان و همکاران

 

به منظور اندازه گیری عملکرد تأمین کنندگان در زنجیره تأمین پایدار، مدلی را بر مبنای رویکرد زمینه ساز سه گانه ارائه دادند. سپس بر اساس این مدل به ارزیابی و رتبه بندی چهار تأمین کننده با بهره گرفتن از تکنیک FTOPSIS پرداختند.

 

 

 

۱۰

 

۲۰۱۲

 

زیلانی و همکاران

 

به منظور بررسی نتایج توسعه شیوه های مدیریت زنجیره تأمین پایدار (خرید زیست محیطی و بسته بندی پایدار)، برآمد این شیوه ها بر عملکرد زنجیره تأمین پایدار را مورد بررسی قرار داده اند. این بررسی قرار داده اند. این بررسی در میان ۴۰۰ شرکت تولیدی مالزیایی انجام شد.

 

 

 

۱۱

 

۱۳۸۸

 

درون پرور و همکاران

 

به ارزیابی عملکرد صنایع تولید آهن و فولاد در بازه زمانی سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۶ میلادی،بر اساس شاخص های پایداری مؤسسه بین المللی آهن و فولاد(IISI) با بهره گرفتن از روش تصمیم گیری سلسله مراتبی در محیط فازی (FHDM) پرداختند.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...