پایان نامه آماده کارشناسی ارشد – قسمت 36 – 9 |
-
- – درباره چگونگی و چرایی تأسیس نهاد نقابت بنگرید به: خالقی، دیوان نقابت، قم، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ۱۳۸۷٫ ص۹۱ به بعد. ↑
-
- بیهقی، لباب الانساب، ج۱،پیشین، ص ۲۱۵٫ ↑
-
- – حضرتی، دانش تاریخ و تاریخ نگاری اسلامی،پیشین، ص۲۶۰٫ ↑
-
- – النجاشی، رجال نجاشی،، تحقیق سید موسی شبیری زنجانی، قم، مؤسسه النشر الاسلامی ، ۱۴۱۸ ق ص ۴۳۴٫٫ ↑
-
- – ابن تقتقی، الاصیلی فی انساب الطالبین،پیشین، ص ۳۷-۳۴٫ ↑
-
- – به عنوان نمونه بنگرید به: علوی، المجدی،پیشین، ص۱۳٫ ↑
-
- – ابن عنبه حسنی، عمده الطالب، قم، تنصاریان، ۱۴۱۷ق.ص۴۰۸-۴۰۷و۳۵۵٫ ↑
-
- – عطایی، مهاجران آل ابی طالب، ترجمه المنتقله الطالبیه، مشهد، بنیاد پژوهش های اسلامی، ۱۳۷۲ ص ۲۹۶٫ ↑
-
- – علوی، المجدی،پیشین، ص۱۵۷٫ ↑
-
- – همان. ↑
-
- – بنگرید به: خالقی، دیوان نقابت،پیشین، ص۷۷-۷۶٫ ↑
-
- – بنگرید: ابن تقتقی، الاصیلی فی انساب الطالبیین،پیشین، ص۱۴٫ ↑
-
- حضرتی، دانش تاریخ و تاریخ نگاری اسلامی،پیشین، ص۲۶۰٫ ↑
-
- علوی، نجم الدین ابی الحسن علی بن محمد عمری ،المجدی،پیشین، ص۱۹۷٫ ↑
-
- مهرپور، حسین، نگرشی به وضعیت حقوقی و شرعی باروری مصنوعی. تهران: مجله تحقیقات حقوقی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی،۱۳۷۶٫ ش ۱۹-۲۰٫، صص ۱۷۹-۱۸۰ ↑
-
- انسان، آیه۲ ↑
-
- طباطبایی، سید محمد حسین، المیزان فی تفسیر القرآن،ج۱۵٫ قم: مؤسسه اسماعیلیان.۱۳۳۹ ، ص۲۲۹ ↑
-
- رضانیا معلم، رضا .وضعیت حقوقی کودک ناشی از انتقال جنین، روشهای نوین تولید مثل انسانی از دیدگاه فقه و حقوق. مجموعه مقالات، پیشین، ص۳۲۲ ↑
-
- محقق داماد، مصطفی.میزگرد مسایل فقهی و حقوقی انتقال جنین، تهران: بولتن تولید مثل و نازایی پژوهشکده بیولوژی و بیوتکنولوژی و نازایی جهاد دانشگاهی، ش۵٫۱۳۷۶، ص۲ ↑
-
- مجادله، آیه۲ ↑
-
- مرقاتی، سید طه.حقوق کودکان در اهدای گامت، اهدای گامت و جنین در درمان ناباروری.مجموعه مقالات، تهران: سمت و پژوهشکده ابن سینا.۱۳۸۴، ص ۲۴۵ ↑
-
- خویی، سید ابوالقاسم. منهاجالصالحین،ج۲٫ قم: نشر مدینهالعلم.۱۴۱۰٫ ص۲۸۴ ↑
-
- احقاف، آیه ۱۵ ↑
-
- لقمان، آیه۱۴ ↑
-
- . نجفی، محمد حسن ، جواهر الکلام ،ج۴۱،، پیشین، ص۳۹۸ ↑
-
- دکتر غفاری، سخنرانی ارائه شده در نخستین سمپوزیوم مسائل فقهی و حقوقی انتقال جنین، دانشگاه تهران، ۱۵ بهمن ۱۳۷۷ ↑
-
- مومنون، آیات۱۲ و۱۴٫ ↑
-
- زمر، آیه ۱۶٫ ↑
-
- رعد، آیه۸ ↑
-
- . ابو زید، بکر بن عبدالله،طرق الانجاب فی الطب الحدیث و حکمها الشرعی، مجله مجمع الفقه الاسلامی.بی تا، ص ۴۳۶ ↑
-
- مرقاتی، سید طه.حقوق کودکان در اهدای گامت، اهدای گامت و جنین در درمان ناباروری.مجموعه مقالات، پیشین، ص۲۴۷ ↑
-
- قرباننیا، ناصر.حکم تکلیفی و وضعی انتقال جنین. روشهای نوین تولید مثل انسانی از دیدگاه فقه و حقوق.مجموعه مقالات، تهران: سمت وپژهشکده ابن سینا ۱۳۸۰، صص۳۶۹-۳۷۰٫ ↑
-
- موسوی خمینی، سید روح الله،تحریر الوسیله،ج ۲، قم: مؤسسه مطبوعاتی دار العلم.بی تا،، ص۶۲۳ ↑
-
- مهرپور، حسین،نگرشی به وضعیت حقوقی و شرعی باروری مصنوعی، پیشین، صص۱۸۴-۱۸۵ ↑
-
- دکتر غفاری،حسن، سخنرانی ارائه شده در نخستین سمپوزیوم مسائل فقهی و حقوقی انتقال جنین، دانشگاه تهران، ۱۵ بهمن ۱۳۷۷ ↑
-
- زمر، ۱۶٫ ↑
-
- رعد، آیه۸٫ ↑
-
- مومنون، آیات ۱۲-۱۴ ↑
-
- . رضانیا معلم، رضا .وضعیت حقوقی کودک ناشی از انتقال جنین، روشهای نوین تولید مثل انسانی از دیدگاه فقه و حقوق. مجموعه مقالات، پیشین، ص۳۲۶ ↑
-
- شهیدی، مهدی. مجموعه مقالات، تهران: نشر حقوقدان.۱۳۷۵، ص۱۶۶ ↑
-
- فرقان، آیه۵۴٫ ↑
-
- همان، ص۲۱۸ ↑
-
- خویی، سید ابوالقاسم. منهاجالصالحین، ج۲، پیشین، ص۲۸۴ ↑
-
- چنانچه زنان پیامبر را نیز چون ازدواج با آن ها مطلقاً ممنوع بوده است، امهاتالمومنین مینامیدند ↑
-
- . بطحایی گلپایگانی، سید هاشم، تحقیقی پیرامون تولد بدون مناکحت، روشهای نوین تولید مثل انسانی از دیدگاه فقه و حقوق.مجموعه مقالات، تهران: سمت و پژوهشکده ابن سینا.۱۳۸۳، ص۳۷۹ ↑
-
- مصطفوی، حسن،التحقیق فی کلمات القرآن الکریم، ج۱،تهران: مرکز نشر فرهنگ ، ص۱۲۴ ↑
-
- احقاف، آیه۱۵ ↑
-
- حج، آیه۲ ↑
-
- طلاق، آیه۴٫ ↑
-
- « و والد و ما ولد» بلد، آیه۳٫ ↑
-
- . قبلهای خویی، خلیل.بررسی احکام وضعی کودکان ناشی از اهدای گامت، اهدای گامت و جنین در درمان ناباروری.مجموعه مقالات، تهران: سمت و پژوهشکده ابن سینا.۱۳۸۴، ص۲۳۳ ↑
-
- مؤمنون، ۱۲-۱۴٫ ↑
-
- طبرسی، فضل بن حسن، مجمع البیان فی تفسیر القرآن،ج۶، بیروت: دار الاحیاء التراث العربی.۱۳۷۹، ص۱۷۸ ↑
-
- انسان، ۲٫ ↑
-
- نجفی، محمد حسن ، جواهر الکلام ،ج۱۰، پیشین، ص۴۹۵ ↑
-
- کاتوزیان، ناصر، حقوق مدنی خانواده،ج ۲، تهران: شرکت سهامی انتشار.۱۳۷۸، ص۲۸ ↑
-
- نجفی، محمد حسن ، جواهر الکلام ، ج ۲۹، پیشین، ص۲۵۷٫ ↑
-
- بجنوردی، حسن،منتهیالاصول،ج۲، تهران: مؤسسه تنظیم و نشر اسلامی تراث الامام الخمینی.۱۴۲۱، ص۲۵۷ ↑
-
- حلی، محمد بن حسن فخر المحققین ، ایضاح الفوائد،ج۳، قم: انتشارات علمیه.۱۳۸۷، ص۴۲ ↑
-
- . کاتوزیان، ناصر، حقوق مدنی خانواده ، ج۲، پیشین، ص۲۸ ↑
-
- همان، ص۲۸ ↑
-
- همان، ص۳۰ ↑
-
- البته در حدیثی از امام صادق(ع) بر نگاه و بوسیدن و لمس حرام، زنا اطلاق شده است. این اطلاق اولاً مجازی است و ثانیاًً از حیث جرم و گناه است، نه اینکه در الحاق ولد و مسأله نسب مؤثر باشد. ↑
-
- حلی، محمد بن حسن (فخرالمحققین)، ایضاح الفوائد،ج۲، پیشین، ، ص۵۲۶ ↑
-
- قبلهای، خلیل، بررسی احکام فقهی و حقوقی کودکان نامشروع، فصلنامه دیدگاههای حقوقی دانشکده علوم قضائی و خدمات اداری، شماره ۱۴-۱۳٫۱۳۸۷ ص۱۱۶ ↑
-
- ایروانی و خلخالی، سید محمد، مباحث فقهی محقق خوئی(ره)؛ احکام الرضاع فی فقه الشیعه، قم: المنیر.۱۴۱۷، ص۷۷ ↑
-
- حر عاملی، محمد حسن، وسایل الشیعه الی تحصیل مسایل الشیعه،ج۷، قم: مؤسسه آل البیت.، ص۲۲۱ ↑
-
- همان، صص۱۴ و۵۸۳ ↑
-
- حرّ عاملی، محمد حسن، وسایل الشیعه، ابواب النکاح المحرم.، پیشین، صص۱۴و۵۶۸ ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1401-09-28] [ 04:13:00 ب.ظ ]
|