پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصاد پایان ­نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392     چکیده:موضوع اصلی این تحقیق” طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان” می­باشد. در این پژوهش مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان با توجه به شاخص­هایی که […]

پایان نامه رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بین­الملل  عنوان: رتبه­ بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393       فهرست مطالب فهرست مطالب. ‌زفهرست جداول. ‌کفهرست اشکال. ‌لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1-       مقدمه. 31-2-       بیان مسئله. […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                         شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]

پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393     مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت                             واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»  گرایش:  بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93      فهرست مطالبعنوان                                                                                                صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده                                                                                                 11-2- مقدمه                                                                                                  31-3-  بیان مسأله تحقیق                                                                                  41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                                                            51-5- اهدف […]

پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت  تابستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                       صفحه  فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3  اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه ­ی کارشناسی ارشدرشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیموضوع:بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسه­ای ایرانسل و همراه اول)بهمن 1391     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                               صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات پژوهش 21-1 مقدمه. 31-2 بیان مسئله. 41-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل  تابستان 1392                                                                 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده   فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]

پایان نامه عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد فیروزکوه پایان نامه دولتیگرایش : مدیریت سیستم های اطلاعاتی ( MIS )  بررسی عوامل موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان بر اساس رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(مطالعه موردی: مشتریان موسسه اعتباری ثامن شهر تهران) Reviewing the factors which influence the customers to choose the bank, based on CRM  approach مقطع:کارشناسی ارشدزمستان 1392 […]

پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطه‌مند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91     فهرست مطالبعنوان                                                                                                     صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیه‌های تحقیق. […]

پایان نامه بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد (نراق)دانشکده مدیریت ، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A) گرایش: بازرگانی داخلی عنوان:بررسی تاثیر روابط عمومی بر وفاداری مشتریان بانک ملت استان قم بر اساس الگوی سه شاخگی (3C)  زمستان 1393     فهرست مطالبچکیده ‌زفصل اول: کلیات پژوهش. 151-1 مقدمه. 162-1 بیان مسئله. 173-1 اهمیت و […]

پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391     فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...