پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر براستراتژی فروش خدمات تلفن همراه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نورواحد دماوند برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت MBA عنوان:شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر براستراتژی فروش خدمات تلفن همراه خرداد 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از […]

پایان نامه اثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعیگروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته ی مدیریت بازرگانیگرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسیاثرات کیفیت رابطه  و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتیناشهریور 1391     فهرست مطالب  فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه 21-2. بیان مسئله 21-3. اهمیت مسئله 51-4. سئوال […]

پایان نامه بررسی مدل اندازه گیری کیفیت خدمات خرده فروشی RSQS

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی  عنوان مدل اندازه گیری کیفیت خدمات خرده فروشی (RSQS) صورت گرفته در حوزه کیفیت خدمات (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز […]

پایان نامه بازرگانی :بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی با عنوان : بررسی و مطالعه تاثیر خدمات پس از فروش بر میزان رضایت مشتریان در شرکت مزدا یدک در ادامه مطلب می توانید تکه هایی از ابتدای این پایان نامه را بخوانید

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 پایان نامه رشته  مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393     فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت                             واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»  گرایش:  بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93      فهرست مطالبعنوان                                                                                                صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده                                                                                                 11-2- مقدمه                                                                                                  31-3-  بیان مسأله تحقیق                                                                                  41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                                                            51-5- اهدف […]

پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشگده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A  ))گرایش : داخلیعنوان:بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱     فهرست مطالبعنوان                                                                                    صفحه چکیده//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     1۱-۱ مقدمه/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////      2۲-۱ بیان مسئله/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////     2۳-۱ اهمیت مسئله//////////////////////////////////////////////////////////////////////////      3۴-۱ اهداف تحقیق//////////////////////////////////////////////////////////////////////////     5۵-۱ فرضیه […]

پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل  تابستان 1392                                                                 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده   فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]

پایان نامه ارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراق                            دانشکده مدیریت                             پایان نامه   برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)گرایش مدیریت  بازرگانی مالی عنوانارزیابی کیفیت خدمات به مشتریان  شرکت مخابرات شهر اصفهان با بهره گرفتن از مدل تحلیل شکاف زمستان 1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                            صفحهچکیده.1فصل اول کلیات تحقیقمقدمه2 بیان مساله.3 اهمیت و ضرورت پژوهش7 اهداف پژوهش.8 […]

پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی

 پایان نامه رشته  علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمساردانشکده علوم انسانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)رشته مدیریت آموزشی عنوان :بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت 1393     فهرست مطالبچکیده پژوهش : ‌لفصل اول : کلیات پژوهش. 2مقدمه. 31-1-  بیان مساله. 51-2-اهمیت و ضروت تحقیق : 61-3- اهداف تحقیق […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...