ذکر شده از طریق پست ارسال می گردد و در صورت تغییر موظف به اطلاع می باشند و تا زمانی که تغییر نیافته تمام مکاتباتی که به نشانی فعلی ارسال می شود ابلاغ شده محسوب و از این جهت مسئولیتی متوجه طرف اول نخواهد بود .
این قرارداد در ر۶ ماده و در ۴ نسخه که هرکدام حکم واحد را دارد تهیه و در تاریخ ……….. بین نماینده صدا و سیمای ایران و طرف دوم قرارداد امضاء و مبادله شد .
ب ) قرارداد ساخت برنامه های هنری
این قرارداد بین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی آقای ………. به نشانی …………که از این پس در این قرارداد اختصاراً «سازمان» نامیده می شود از یک طرف و خانم / آقای …….. فرزند ………… به شماره شناسنامه ………. صادره از …………… متولد ………….. به نشانی ……….. تلفن ………….. که در این قرارداد طرف دوم نامیده می شود از سوی دیگر طبق شرایط ذیل منعقد گردید.
ماده اول : موضوع قرارداد – تهیه و ساخت تعداد ………….. برنامه …………… دقیقه ای جمعاً ………..دقیقه بنام …………… بصورت (ویدئویی / تلویزیونی ) به تهیه کنندگی ……………. گروه ………….. در چارچوب طرح کلی و بر پایه برآورد مصوب و مطابق اسناد و مدارک مندرج در ماده ۲ .
ماده دوم : اسناد و مدارک ۱/۲ قرارداد حاضر ۲/۲ شرایط عمومی قراردادها ۳/۲ یک نسخه از مصوبه شورای طرح و برنامه ریزی ۴/۲ یک نسخه از برآورد مصوبه ۵/۲ آئین نامه تیتراژ سازمان. تبصره : طرف دوم معترف است از کلیه اسناد و مدارک قرارداد اطلاع کامل دارد و با توجه به آن قرارداد را امضاء می نماید .
ماده سوم : مدت قرارداد ………….
طرف دوم متعهد گردید ساخت تعداد ………. برنامه ………….. دقیقه ای موضوع قرارداد را از تاریخ شروع و با رعایت اصول فنی و هنری که مورد تائید سازمان باشد آماده پخش و تا تاریخ تحویل سازمان نماید.
تبصره ۱ – هر گونه افزایش در میزان دقایق برنامه از سوی طرف دوم غیر قابل قبول بوده و سازمان در این خصوص هیچگونه هزینه ای متقبل نمی گردد .
تبصره ۲ – تمدید مدت قرارداد برنامه صرفاً با دلایل توجیهی لازم و با توافق اعضای کمیته برآورد برنامه مقدور خواهد بود .
تبصره ۳ – در صورتی که طرف دوم نتواند در راس موعد مقرر برنامه های موضوع این قرارداد را تحویل دهد سازمان حق خواهد داشت به ازای هر روز تاخیر مبلغ …………. ریال از ضمانت نامه سپرده یا از اقساط باقیمانده (مطالبات قطعی احتمالی ) به نفع خود برداشت نماید چنانچه مدت تاخیر بیش از ۳۰ روز باشد سازمان محق است به تشخیص خود علاوه بر و وصول خسارت تاخیر نسبت به فسخ قرارداد طبق ماده ۱۲ مندرج در شرایط عمومی قرارداد عمل نماید .
ماده چهارم : مبلغ قرارداد و نحوه پرداخت – طرف دوم تهیه مجموعه موضوع قرارداد را بطور کلی به عهده گرفته و متعهد به پرداخت تمام مخارج تهیه برنامه های موضوع قرارداد می باشد که در برآورد پیوست به عهده مجری طرح گذاشته شده است و در مقابل به ازای هر دقیقه از برنامه مبلغ ……… ریال می باشد بطوریکه جمع کل پرداخت می باشد که مبلغ مذکور پس از تائید دقیقه کل برنامه های موضوع قرارداد حداکثر …………. ریال قابل پرداخت می باشد که مبلغ مذکور پس از تائید سازمان و کسر مالیات و عوارض مربوط با رعایت آئین نامه های مالی سازمان به شرح ذیل قابل پرداخت خواهد بود .
۱- مبلغ …………….. ریال در تاریخ ……………. پیش پرداخت در ازای تضمین معتبر
۲- مبلغ ……………. ریال در تاریخ …………….. پس از اتمام و تحویل ……………………… برنامه
۳- مبلغ …………….. ریال در تاریخ …………….. پس از اتمام و تحویل ………………………برنامه
۴- مبلغ ……………. ریال در تاریخ …………….. پس از اتمام و تحویل …………………… برنامه
تبصره ۱ – در کلیه مراحل پرداخت تائید ناظر کیفی و مدیریت شبکه ضروری است و تمامی پرداختها بصورت علی الحساب می باشد و میزان مطالبات قطعی طرف دوم (مجری طرح ) مطابق تبصره ۲ تعیین خواهد شد .
تبصره ۲ – پرداخت نهایی پس از ارزیابی مجدد و ارائه رسید آرشیو و فرم تسویه و ارائه مفاصا حساب از سازمان بیمه تامین اجتماعی و تائید ناظر کیفی و مدیریت شبکه و کلیه لازم جهت تسویه حساب نهایی صورت می گیرد .
تبصره ۳ – پرداخت هر گونه پیش پرداخت در ازای اخذ تضمین معتبر صورت می گیرد .
تبصره ۴ – چنانچه طرف دوم قرارداد حسب شرایط خاص جهت اجرای طرح از تجهیزات و امکانات سامان استفاده نماید ، ارزش اجاره ای آن به قیمت روز محاسبه و از پرداختی طرف دوم کسر خواهد شد.
ماده پنجم : تضمین حسن انجام کار – طرف دوم متعهد گردید در هر پرداخت موضوع ماده ۴ این قرارداد ۱۰% به عنوان تضمین حسن انجام کار به صورت سپرده تا تسویه حساب نهایی در اختیار سازمان قرار دهد.ضمناً مبلغ مذکور تا شش ماه بعد از تسویه حساب نهایی برای جبران خسارات احتمالی نزد سازمان باقی می ماند و در هر صورت تشخیص سازمان در ورود خسارت و میزان آن ملاک عمل خواهد بود .
ماده ششم : تضمین حسن انجام تعهدات – طرف دوم به منظور حسن انجام تعهدات موضوع قرارداد تضمینات مشروحه ذیل را در اختیار سازمان قرار داد تا چنانچه از ناحیه وی خسارتی به سازمان وارد آید سازمان بتواند در صورت نیاز بدون مراجعه به مراجع قضایی خسارات وارده را از محل تضمینات به نفع خود برداشت نماید .
الف : ……………………………….. ب : ……………………………………
تبصره : سازمان مخیر است برای وصول طلب خود از مطالبات طرف قرارداد که در نزد سایر واحدهای سازمان موجود است برداشت نماید و همچنین می تواند از ط

جهت دانلود متن کامل پایان نامه به سایت azarim.ir مراجعه نمایید.

ریق اسناد تضمینی سایر قراردادهای منعقده نیز وصول نماید .
ماده هفتم : مالیات و عوارض – پرداخت هر گونه مالیات و عوارض به موجب قوانین موجود و یا قوانین و مقرراتی که در آتیه وضع می شود ، به عهده طرف دوم می باشد .
ماده هشتم : تعهدات طرف قرارداد
۸/۱ – کلیه کارکنانی که برای تهیه و تولید موضوع قرارداد در خدمت طرح و ساخت برنامه می باشند کارکنان طرف دوم محسوب و کلیه مسئولیت های ناشی از قانون کار و سایر قوانین جاری کشور و هر نوع حقوق و مزایای قانونی آنان به عهده طرف قرارداد خواهد بود و سازمان از هرگونه مسئولیتی در این خصوص مبری است و در صورت به کارگیری کارکنان مزبور پرداخت ۵% مبلغ کل قرارداد موکول به ارائه مفاصا حساب سازمان تامین اجتماعی از سوی طرف قرارداد می باشد.
۸/۲ – طرف قرارداد حق واگذاری موضوع قرارداد را بدون اجازه کتبی سازمان کلاً یا جزئاً به غیر ندارد.
۸/۳ – طرف قرارداد موظف است برنامه های تهیه شده را به نحوی ارائه نماید که مستقیماً یا غیر مستقیم برای کالا یا خدمات خاصی تبلیغ نشود و هر گاه عمداً و یا از روی بی دقتی برای کالا یا خدماتی در برنامه ارائه شده تبلیغ شود ، سازمان می تواند راساً خسارت وارده از محل باقیمانده طلب طرف قرارداد یا از ضمانت نامه سپرده شده و در صورت عدم تکافو از محل سایر اموال و دارایی نامبرده جبران نماید .
۸/۴ – طرف قرارداد اعلام می نماید خود و کارکنانش مشمول قانون منع مداخله کارکنان دولت مصوب ۲۲/۱۰/۱۳۷۷ نمی باشد و چنانچه برخلاف قانون مزبور عمل شود ، هر گونه مسئولیت ناشی از آن به عهده نامبرده می باشد .
۸/۵ – طرف قرارداد اعلام می نماید موضوع قرارداد برای نخستین بار ارائه گردیده تولید و پخش آنرا کلاً یا جزئاً واگذار به هیچ یک از شبکه های تلویزیونی و رسانه های تصویری و صوتی واگذار ننموده است و در صورت احراز خلاف ، برای سازمان محق به اخذ خسارت از محل تضمین های سپرده شده در این طرف قرارداد خواهد بود .
۸/۶ – طرف قرارداد متعهد گردید کلیه اموال غیر مصرفی را که براساس طرح و برآورد مصوب و در جهت پشتیبانی عملیات موضوع قرارداد ، خریداری شده است با رعایت کلیه مقررات مالی ساخت برنامه به سازمان مسترد دارد .
۸/۷ – طرف قرارداد موظف است کلیه ملزومات و تجهیزات امانی را که سازمان در اختیارش قرار داده پس از تهیه مجموعه یا اعلام فسخ ظرف ۴۸ ساعت تحویل سازمان دهد در غیر این صورت پس از مطالبه سازمان به عنوان استنکاف طرف قرارداد تحت عنوان خیانت در امانت تحت تعقیب قرار خواهد گرفت و سازمان حق دارد خسارت وارده را از محل تضمینات اخذ شده جبران نماید .
۸/۸ – طرف قرارداد تعهد می نماید چنانچه در تهیه برنامه های موضوع قرارداد از هنرپیشه و یا مجری و ………………. استفاده نماید ، قبل از استفاده از خدمات اشخاص یاد شده صلاحیت عوامل هنری را به تائید سازمان برساند .
۸/۹- طرف قرارداد تعهد می نماید با برنامه های تهیه شده در چارچوب سیاست ها و ضوابط سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایر مقررات قانونی ساخته شده و به مورد اجرا گذاشته شود چنانچه به تشخیص سازمان و در چهارچوب طرح مصوب برنامه ها نیاز به اصلاح یا تغییر داشته باشد مکلف به رعایت دستور سازمان بدون مطالبه وجه اضافه خواهد بود .

 تصویر درباره جامعه شناسی و علوم اجتماعی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...