پایان نامه رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده  مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ  کارشناسی ارشد رشته:مدیریت بازرگانی       گرایش :بیمهعنوان:بررسی رابطه ابعاد کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان در شرکت های بیمه شهرستان رشت  تابستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                                       صفحه  فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 بیان مسئله 21-3  اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه بررسی و تحلیل فناوری و نسبت آن با نظریه های انسان شناختی در تعلیم و تربیت

 پایان نامه رشته تاریخ دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت عنوان: بررسی و تحلیل فناوری و نسبت آن با نظریه های انسان شناختی در تعلیم و تربیت استاد مشاور: دکتر اکبر رهنما تیرماه 1390 چکیده: این پژوهش با روش تحلیل اسناد و مدارک […]

پایان نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ریپایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت  بازرگانی(گرایش بازاریابی)عنوان:تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده […]

پایا ن نامه تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نوردانشکده مدیریت و حسابداری مرکز تهران- ریپایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت  بازرگانی(گرایش بازاریابی)عنوان:تاثیر بازاریابی حسی بر جذب مشتری در صنعت هتل و رستوران فروردین 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...