۳۰۴/۰۰۰۰/۰تائید فرضیه

با توجه به جدول ۴-۹ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اصلی تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد( ۰۵/۰ >000/0 Sig =). به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه اصلی تأیید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر تعهد مدیریت و عملکرد شغلی کارکنان ۲/۵۵درصد می باشد که این بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۳۰۴/۰ می باشد که این نشان می دهد که متغیر تعهد مدیریت به میزان ۳۰ درصد می تواند متغیر عملکرد شغلی کارکنان را پیش بینی کند.
فرضیه ۱: بین آموزش و عملکرد شغلی کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان گیلان رابطه معنی داری وجود دارد.
جدول۴-۱۰- ضریب همبستگی بین آموزش و عملکرد شغلی کارکنان

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت zusa.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متغیر ها تعداد میزان ضریب همبستگی ضریب تعیین سطح معنی داری نتیجه
آموزش و عملکرد شغلی کارکنان ۲۴۲ ۳۸۲/۰ ۱۴۵/۰ ۰۰۰/۰ تائید فرضیه

با توجه به جدول ۴-۱۰ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون ضریب همبستگی پیرسون فرضیه اول تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه ۱ تأیید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر آموزش و عملکرد شغلی کارکنان ۲/۳۸ درصد می باشد که این بیان گررابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. از سویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۱۴۵/۰ می باشد که این نشان می دهد که آموزش حدود ۱۵ درصد می تواند عملکرد شغلی کارکنان را پیش بینی کند.
فرضیه ۲: بین توانمندسازی و عملکرد شغلی کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان گیلان رابطه معنی داری وجود دارد.
جدول۴-۱۱- ضریب همبستگی بین توانمندسازی و عملکرد شغلی کارکنان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متغیرها تعداد میزان ضریب همبستگی ضریب تعیین سطح معنی داری نتیجه
توانمندسازی و عملکرد شغلی کارکنان ۲۴۲ ۵۶۳/۰ ۳۱۶/۰ ۰۰۰/۰ تائید فرضیه

با توجه به جدول ۴-۱۱ مشاهده می شود که مقدار سطح معنی داری بدست آمده برای آزمون فرضیه دوم تحقیق کوچک تر از پنج صدم می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه ۲ تأیید می شود و این رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر توانمندسازی و عملکرد شغلی کارکنان ۳/۵۶ درصد می باشد که این بیان گر رابطه مستقیم بین دو متغیر می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر برابر با ۳۱۶/۰ می باشد که این نشان می دهد که توانمندسازی حدود ۳۲ درصد می تواند عملکرد شغلی کارکنان را پیش بینی کند.
فرضیه ۳ : بین سیستم پاداش و عملکرد شغلی کارکنان اداره کل امور مالیاتی استان گیلان رابطه معنی داری وجود دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...