پایان نامه تاثیرسرمایه فکری،نوآوری واستراتژی سازمانی بر عملکرد مالی شرکت مطالعه موردی بیمه ایران شعبه سرپرستی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد                                                                       رشته: مدیریت بازرگانی  گرایش مالیعنوان:تاثیرسرمایه فکری،نوآوری واستراتژی سازمانی بر عملکرد مالی شرکت مطالعه موردی بیمه ایران شعبه سرپرستی استان گیلانتابستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]

پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر انتخاب بانک صادرات شعبه غرب تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  عنوان: شناسایی عوامل موثر بر انتخاب بانک صادرات شعبه غرب تهران  برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال […]

پایان نامه ارزیابی عملکرد با بهره گرفتن از مدل‌های تحلیل‌پوششی‌داده‌ها

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشکده ارشاد دماوندپایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی (گرایش مدیریت مالی)موضوعارزیابی عملکرد با بهره گرفتن از مدل‌های تحلیل‌پوششی‌داده‌ها(مطالعه موردی: بانک ملت)استاد مشاور:جناب آقای دکتر منصور مؤمنیتابستان 93 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه طراحی وتبیین شاخص های موثربرعملکردشعب بانک صادرات گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی عنوان طراحی وتبیین شاخص های موثربرعملکردشعب بانک صادرات گیلان برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از […]

پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه تربیت مدرسدانشکده مدیریت و اقتصاد پایان ­نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه 1392     چکیده:موضوع اصلی این تحقیق” طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان” می­باشد. در این پژوهش مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان با توجه به شاخص­هایی که […]

پایان نامه شناسایی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( M.A )  گرایش مدیریت بازرگانی داخلی  عنوان :شناسایی و رتبه بندی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با  تلفیق مدل  پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده( مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات […]

پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر فعالیت­های کارآفرینانه در بانکداری

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)مدیریت بازرگانی گرایش مالی عنوان :شناسایی عوامل موثر بر فعالیت­های کارآفرینانه در صنعت بانکداری  (مورد مطالعه: بانک پارسیان شهر تهران) زمستان 93          فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول : کلیات پژوهش.2مقدمه.——————————————————————————————————-31-1. بیان مسأله 31-2.اهمیت و ضرورت پژوهش– 51-3.اهداف پژوهش– 61-3-1. هدف کلی- 61-3-2. اهداف […]

پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین –  شعبه کاشان    بهار1393      فهرست منابع  فهرست منابع. ‌دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]

پایان نامه رابطه هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی شعب بانک

 پایان نامه رشته  مدیریت                                                            دانشگاه آزاد اسلامی                                                             (واحد رشت)دانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد                                                                          رشته: .مدیریت بازرگانی  گرایش بازاریابیعنوان:رابطه بین هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی شعب بانک ملی شهر رشتبهمن 1393      عنوان                                                                                                                                    صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1)مقدمه 21-2)بیان مسئله. 21-3)اهمیت و ضرورت تحقیق. 51-4)اهداف […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                         شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...