پایان نامه تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده تهران غربپایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته  مدیریت بازرگانیگروه بین المللعنوان پایان نامه :تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)   تیر 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه پیام نور دانشکده تهران غربپایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته  مدیریت بازرگانیگروه بین المللعنوان پایان نامه :تاثیر مولفه های برند سازی درایجاد اعتماد به برند (مطالعه موردی: صنعت پوشاک)تیر 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل […]

مدل سازی سیستم های هزینه یابی هدف بر اساس مناطق فازی

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  در رشته حسابداری عنوانمدل سازی سیستم های هزینه یابی هدف بر اساس مفاهیم مناطق فازی درکارخانه کانی کاو بهمن 91       فصل اول :کلیات تحقیق.21-1مقدمه.21-2بیان موضوع تحقیق31-3مساله اساسی تحقیق.51-4اهمیت انجام تحقیق.61-5اهداف اصلی تحقیق71-6سوالات تحقیق71-7فرضیه های تحقیق. 81-8روش کلی تحقیق81-9قلمرو تحقیق 91-10تعریف واژه […]

پایان نامه تاثیر سیستم یکپارچه سازی اطلاعات وسودمندی آن

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی    پردیس تحصیلات تکمیلی علوم و تحقیقاتسیستان و بلوچستان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری( M.A ) موضوعتاثیر سیستم یکپارچه سازی اطلاعات وسودمندی آن بر حسابداری مدیریت سال تحصیلی1392-1391        فهرست مطالبعنوان                                                                                      صفحهچکیده..1فصل اول کلیات تحقیق1-1-مقدمه31-2-طرح موضوع.61-3 -بیان مسئله. 81-4-اهمیت وضرورت انجام تحقیق91-5 -جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق. 101-6-اهداف […]

پایان نامه اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایا‌ن‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی عنوان:شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم زمستان 1393                                                    فهرست مطالبعنوان  صفحه چکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق 21-1- مقدمه. 31-2- بیان مساله تحقیق 31-3- اهمیت تحقیق 41-4- […]

پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان :  شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین  شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه)  زمستان 1393      فهرست مطالبعنوان                                                                                                           صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]

پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)دررشته مدیریت بازرگانیعنوان :شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس       تابستان1393      عنوان                                                                                            شماره صفحهچکیده.1مقدمه3فصل اول:کلیات تحقیق1-1.اهداف تحقیق.41-1-1.هدف اصلی.41-1-2. هدف کاربردی.41-1-3.اهداف علمی.41-1-4.فرضیه های تحقیق51-1-5.سوال اصلی تحقیق 51-1-6.فرضیه های […]

پایان نامه رابطه عوامل مدیریتی با استقرار و پیاده سازی حسابداری

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراقپایان نامه کارشناسی ارشدعنوان تحقیق :رابطه عوامل مدیریتی با استقرار و پیاده سازی حسابداری تعهدی در شهرداری قم رشته تحصیلی:مدیریت بازرگانی گرایش تحول     فهرست مطالب فهرست مطالب. ‌دچکیده. ‌طفصل اول:کلیات تحقیق 101-1  مقدمه. 11اهمیت و ضرورت تحقیق 131-2  تبیین مسئله تحقیق    141-3    اهداف تحقیق. 171-4  سؤالات تحقیق    171-5    فرضیات […]

پایان نامه تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش مالی پایان نامه : تأثیر مؤلفه های تفکر استراتژیک بر توانمندسازی روانشاختی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم بهمن ماه 1392     چکیده 1فصل اول. 21.1. مقدمه. 32.1. بیان مساله. 43.1. اهمیت تحقیق 84.1. اهداف […]

پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت  واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان  زمستان1393     فهرست مطالبعنوان                                                                                         شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]

پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان  با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین)  زمستان 1393     چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...