۹) در برابر این گویه که« از پیشنهادات جدید استقبال می کند.» ،۱۸.۱درصد کاملا موافق ،‌۴۶.۱درصد موافق و ۲۱.۳ درصد تا حدودی موافق این گزینه و ۹.۸ درصدمخالف و ۴.۷درصد کاملا مخالف هستند.
۱۰) در برابر این گویه که« برای بالا بردن توانایی شغلی ما آموزش‏های لازم را فراهم می‏سازد ،۱۸.۱درصد کاملا موافق ،۴۱.۱درصد موافق و ۱۸.۸ درصد تا حدودی موافق این گزینه هستند و ۱۴.۵مخالف و ۷.۶درصد کاملا مخالف هستند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
۱۱) در برابر این گویه که« فرصت‏های خوبی را برای ترقی و پیشرفت کارکنان فراهم می‏سازد ،۱۶.۴درصد کاملا موافق ،‌۳۸.۱درصد موافق و ۲۰.۲ درصد تا حدودی موافق این گزینه هستند و ۱۹.۱مخالف و ۶.۳درصد کاملا مخالف هستند.
۱۲) در برابر این گویه که« افراد را برحسب لیاقت و شایستگی آنان مورد تشویق قرار می‏دهد.» ،۱۷.۹درصد کاملا موافق ،۳۳.۸درصد موافق و ۲۰.۱ درصد تا حدودی موافق این گزینه هستند و ۱۸.۸ درصد مخالف و ۹.۴درصد کاملا مخالف هستند.
۱۳) در برابر این گویه که« در حل مشکلات کارکنان تلاش می‏کند ،۱۹.۴درصد کاملا موافق ،۳۹.۷درصد موافق و ۲۲.۳ درصد تا حدودی موافق این گزینه هستند و ۱۲.۷درصد مخالف و ۵.۸درصد کاملا مخالف هستند.
۱۴) در برابر این گویه که« در تقسیم کار انصاف و عدالت را رعایت نمی‏کند.» ،۷درصد کاملا موافق ،۱۶.۳درصد موافق و ۱۳.۱ درصد تا حدودی موافق این گزینه هستند و ۵۲.۶ درصد مخالف و ۱۱.۱درصد کاملا مخالف هستند.
۱۵) در برابر این گویه که« برای صحبت در مورد مسایل شغلی ، دسترسی به او آسان است.» ،۳۲.۱درصد کاملا موافق ،۵۳.۱درصد موافق و ۹.۲ درصد تا حدودی موافق این گزینه هستند و ۴.۲ درصد مخالف و ۱.۳درصد کاملا مخالف هستند.
۱۶) در برابر این گویه که« او با زیر دستان خود بیشتر دوست است تا رئیس ،۱۷.۳درصد کاملا موافق ،۳۶.۸درصد موافق و ۲۱.۳ درصد تا حدودی موافق و ۱۷.۹ درصد مخالف و ۶.۷درصد کاملا مخالف اند .
(جدول۴-۱-۱۱): نگرش کارکنان مورد مطالعه دراین تحقیق نسبت به عدالت توزیعی

 

ت) عدالت توزیعی: کاملاً‏موافق موافق تا حدودی مخالف کاملاً‏مخالف کل
فراوانی درصد معتبر فراوانی درصد معتبر فراوانی درصد معتبر فراوانی درصد معتبر فراوانی درصد معتبر فراوانی درصد
۱ـ درآمد من برای تأمین مخارج معمولی زندگی کافی است. ۵ ۳.۶ ۳۲ ۲۱.۲ ۴۰ ۲۵.۷ ۴۴ ۲۸.۳ ۳۲ ۲۱.۲ ۱۵۳ ۱۰۰
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...