اتحاد نژاد، شاپور (۱۳۸۰) “نظر دبیران در خصوص میزان مهارتهای اثر بخش مدیران و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبیرستان های شهر شیراز”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شیراز.
اچسون، کیت و دامین گال، مردیت (۱۳۸۰) “نظارت و راهنمایی تعلیمات (کاربرد فنون کلینیکی) “، ترجمه محمدرضا بهرنگی، تهران: کمال تربیت.
استرون، حسین (۱۳۷۷) “تعهد سازمانی . مدیریت در آموزش و پرورش” ، دوره پنجم ،شماره مسلسل ۱۷، ص ۷۴-۷۳٫
اسدی، علی (۱۳۷۴) “بررسی نقش دانش ومهارت های مدیریتی رؤسای دبیرستان های کشاورزی در موفقیت آموزشی این مراکز”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس ۰
اسدی، حمید (۱۳۸۶) “بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی بر مبنای نظریه دوعاملی هرزبرگ”، پایان نامه فوق لیسانس رشته مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی.
انتصاری، ناهید (۱۳۷۹) “بررسی نیازهای آموزشی در سه مهارت های فنی، انسانی و ادراکی و ارائه الگوی مناسب برای آموزش ضمن خدمت به مدیران مدارس راهنمایی دخترانه تهران”، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشکده روان شناسی وعلوم تربیتی دانشگاه تهران.
انتصاری، ناهید (۱۳۷۹) “بررسی نیازهای آموزشی در سه مهارت های فنی، انسانی و ادراکی و ارائه الگوی مناسب برای آموزش ضمن خدمت به مدیر ان مدارس راهنمایی دخترانه تهران”، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشکده روان شناسی وعلوم تربیتی دانشگاه تهران
انصاری جابری، مسعود (۱۳۸۹) “بررسی نقش مدیر درایجاد و رشد خلاقیت ونوآوری در مدرسه”، نقل از وبگاه تکنولوژیست آموزشی.
انصاف، زهرا (۱۳۷۷) “بررسی رابطه سبک مدیریت مدیران با اثر بخشی آنان از نظر دبیران”، سازمان آموزش و پرورش استان تهران.
ایران نژاد پاریزی، مهدی و پرویز ساسان گهر (۱۳۷۱) “سازمان ومدیریت: از تئوری تاعمل” تهران: نشر بانکداری ایران.
ایران نژاد پاریزی، مهدی و پرویز ساسان گهر (۱۳۷۱) “سازمان ومدیریت: از تئوری تاعمل”، تهران :نشر بانکداری ایران، فصلنامه علوم تربیتی، سال ۵ – شماره ۱۷ – بهار ۹۱
ایمانی، جواد (۱۳۸۸) “بررسی رابطه ی عدالت سازمانی و تعهد سازمانی با رضایت شغلی در بین معلمان مدارس استثنایی شهرستان بندرعباس”، فصلنامه علوم تربیتی دانشگاه آزاد تبریز، سال دوم، شماره ۵، ص: ۳۳
آذر ،عادل (۱۳۷۴) “تجزیه وتحلیل کیفیت دوره های آموزشی ضمن خدمت مدیران و ارائه الگوی آموزشی مناسب”، نشریه علمی و خبری دانشگاه شاهد، شماره ۸ و ۷ بهار و تابستان.
بابایی زکلیکی، محمد علی و مؤمنی، نونا (۱۳۸۶) “رهبران و خلق فضای سازمانی متعالی”، ماهنامه تدبیر، سال هجدهم، شماره ۱۸۶
براخوری مقدم، محمدجواد (۱۳۷۹) “مقایسه قابلیت انطباق نظریه های مزلو و هرزبرگ در شرایط فرهنگی ایران”، پایان نامه فوق لیسانس مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی، ص ۶۵-۶۰
بیان، حسام الدین (۱۳۷۰) “آئین مدیریت”، تهران: مرکز آموزش مدیریت دولتی.
پرداختچی، محمد حسن (۱۳۷۴) “مدیریت آموزشی به عنوان قلمرو حرفه ای”، فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش، شماره ۱۳،بهار.
پرداختچی، محمد حسن (۱۳۷۴) “مدیریت آموزشی به عنوان قلمرو حرفه ای”، فصلنامه مدیریت در آموزش و پرورش، شماره ۱۳ ،بهار.
پورمند، صغری (۱۳۸۶) ” نقطه های عزیمت در تحول بنیادین آموزش و پرورش”، روزنامه کیهان، شماره ۱۹۰۴۵
جاسبی، عبدالله (۱۳۷۶) “اصول و مبانی مدیریت”، تهران، دانشگاه آزاداسلامی.
جوانمرد، مجید (۱۳۸۰) “بررسی ادراکات مدیران و دبیران نسبت به مهارتهای روابط انسانی مدیران در دبیرستانهای شهر اصفهان”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، رشته مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان.
چکیده مقالات همایش علمی “برنامه درسی ملی: چشم اندازها و راهبردها” (۱۳۸۷). تهران: دبیرخانه برنامه درسی ملی
حسینی نیا، مجتبی(۱۳۸۵) “بررسی میزان برخورداری مدیران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مهارتهای سه گانه مدیریتی (فنی، انسانی، ادراکی) از نگاه کارکنان و تأثیر آن بر اثربخشی آنها”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی.
حیدری، زهرا و همکاران (۱۳۸۹) “بررسی رابطه بین جو سازمانی و مدیریت تعارض از دیدگاه دبیران”، فصلنامه تازه های روانشناختی صنعتی و سازمانی، سال اول، شماره ۳، ص: ۷۴-۶۵
خورشیدی، عباس (۱۳۸۱) “بررسی تأثیر سن، جنسیت، تجربه به طور اعم و کنترل بر رضایت شغلی معلمان”، پایان نامه فوق لیسانس مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی.
دری، بهروز (۱۳۷۳) “آموزش مدیریت در نظام سازمانی”، تهران: وزارت فرهنگ و آموزش عالی.
رضاییان، علی (۱۳۷۴) “مدیریت رفتار سازمان”، تهران: انتشارات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران.
رنجبریان، بهرام (۱۳۷۵) “تعهد سازمانی”، مجله دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان. سال دهم، شماره ۱و۲، ص ۵۷-۴۱٫
رمضان زاده دارایی، عیسی (۱۳۸۶) “بررسی چگونگی تحول بنیادین در آموزش و پرورش”
رون، سید امیر (۱۳۸۵) “ضرورت تحول ساختار در سازو کار وزارت آموزش و پرورش با رویکرد علمی و اصولی”، روزنامه رسالت، شماره ۵۸۹۲
زارع، امیر (۱۳۸۶) “ارتباط جو سازمانی و بهره وری کارکنان در بیمارستانهای عمومی”، آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پایان نامه ی کارشناسی ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران
زکی، محمدعلی (۱۳۷۷) “بررسی ابعاد ذهنیت فلسفی مدیران فصلنامه دانش مدیریت، شماره ۴۱ و ۴۲، تابستان و پاییز.
زهرائیان، زهرا سادات (۱۳

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت ۴۰y.ir مراجعه نمایید.

۸۰) “بررسی نگرش اعضاء
هیئت علمی دانشگاه اصفهان در مورد میزان ارتباط رفتارهای مدیریتی مدیران گروه های آموزشی با مولفه های ساختار سازمانی (ارگانیکی- مکانیکی) “، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، رشته مدیریت آموزشی دانشگاه اصفهان.
ساروقی، احمد (۱۳۷۵) “تعهد سازمانی و رابطه آن با تمایل به ترک خدمت”. فصلنامه مدیریت دولتی، شماره ۳۵، ص ۷۳-۶۵٫
سلطانی راد، کاووس (۱۳۷۵) “بررسی بهداشت روانی مدیران و رابطه آن با پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس ابتدایی شهر همدان”، پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران.
سلیمانی، نادر (۱۳۸۶) “بررسی نگرش و شیوه های برخورد کارکنان مدارس با تعارض”، فصلنامه مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، سال اول، شماره ۱، ص: ۹۲-۸۱
سید عباس زاده، میرمحمد (۱۳۷۴) “کلیات مدیریت آموزشی”. ارومیه: دانشگاه ارومیه.
سیوانی نژاد، ع (۱۳۸۷) “بررسی نقش سبک رهبری مدیران بر رضایت شغلی دبیران متوسطه پایان نامه کارشناسی ارشد”، رشته مدیریت – پسرانه شهرستان خوی درسال تحصیلی ۸۶-۸۷، آموزشی، دانشگاه آزاد تبریز.
صادقیان، رامین (۱۳۸۲) “بررسی پیرامون تأثیر عوامل رضایت از شغل و محیط شغلی در سطح کارایی کارکنان دیپلم به بالا در شرکت ایران خودرو”، پایان نامه فوق لیسانس مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی.
صالحی، سید حسن (۱۳۸۰) “فرهنگ مشارکت”، شماره ۲۹ .
صبوری، مراد (۱۳۸۹) “بررسی میزان مهارت های مدیریتی مدیران مدارس ابتدایی شهرستان جاسک و رابطه آن با جو سازمانی و رضایت شغلی آنها”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت.
صدوقی، حسن (۱۳۸۴) “بررسی میزان تأثیر سن، سابقه کار، میزان تحصیلات، ویژگیهای شخصیتی، درون گرایی، برون گرایی بر رضایت شغلی کارکنان شرکت مخابرات ساوه”، پایان نامه فوق لیسانس مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز.
صفاری آشتبانی، مرتضی (۱۳۸۲) “بررسی رابطه ابهام تضاد نقش با خشنودی شغلی در کارخانجات گروه ملی صنعتی فولاد ایران”، پایان نامه فوق لیسانس مدیریت دولتی دانشکده. مدیریت دانشگاه تهران، ص: ۵
صفاری، پویا و همکاران (۱۳۸۹) “بررسی عوامل مرتبط با رضایت شغلی و رابطه آن با جو سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند”، فصلنامه علمی پژوهشی فراسوی مدیریت دانشگاه آزاد تبریز، سال ۴، شماره ۱۵ ، ص: ۱۶۰- ۱۴۵
صفاریان همدانی، سعید (۱۳۸۴) “بررسی تأثیر اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و برخی از عوامل دیگر بر رضایت شغلی کارکنان کارخانجات شیر پاستوریزه تهران”، پایان نامه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات.
طوسی، محمدعلی (۱۳۸۰) ” بررسی موانع مشارکت در نظام اداری ایران”، تهران: مرکز آموزشی مدیریت دولتی
عباسی، طیبه (۱۳۸۱) “بررسی مهارتهای مورد نیاز مدیران در مدیریت مسیر شغلی کارکنان”، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده علوم انسانی، دانشگاه تربیت مدرس.
عراقی، محمود (۱۳۷۳) ” بررسی رابطه رضایت شغلی و تعهد سازمانی در کارکنان مجتمع فولاد اهواز”. پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ نشده ، دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان.
عزیزی، غلامرضا (۱۳۸۶) “بررسی میزان رضایت شغلی کارکنان شرکت سالمین بر اساس عوامل مذکور در تئوری هرزبرگ”، رشته مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، فصلنامه علوم تربیتی، سال ۵ – شماره ۱۷ – بهار ۹۱
علاقه بند، علی (۱۳۷۸) “مقدمات مدیریت آموزشی”، چاپ بیست و سوم. تهران: نشر روان.
فخاریان، محمد (۱۳۸۵) “بررسی رابطه آموزش، کنترل کیفیت فراگیر”، گروه شغلی، سن، سابقه کار، میزان تحصیلات و وضعیت تأهل کارگران شرکت لاستیک پارس با رضایت شغلی آنها، رشته مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران.
قاسمی پویا، اقبال (۱۳۷۸) “چرا مدرسه محوری، رشد معلم”، شماره ۱۶٫ – ۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...