میزان خطا

 

۲تا ۳ درصد

 

 

 

دقت پلاک خوانی پلاک ایران

 

۹۸درصد

 

 

 

دقت پلاک خوانی مجموع

 

بیش از ۹۰ درصد

 

 

 

نوع واحد پردازنده

 

کامپیوتر صنعتی

 

 

 

استاندارد خروجی

 

Ethernet

 

 

 

رطوبت کارکرد

 

۹۰%

 

 

 

دمای کارکرد

 

۲۰- تا ۵۰ درجه

 

 

 

تنظیمات

 

قابلیت تنظیم از راه دور

 

 

 

دسترسی محلی

 

ارتباط USB، ارتباط بی سیم محلی (انتخابی(

 

 

 

Housing

 

IP 66 camera, cooling and heating system

 

 

 

۳-۷-۷- آشنایی با دوربین‌های نظارت تصویری:
اگر در حال طراحی یک سیستم حفاظت تصویری برای محلی هستید که تا کنون هیچ دوربین در آن نصب نشده است، بهترین گزینه برای شما استفاده از دوربین‌های تحت شبکه یا IP Camera است. این دوربینها در مدلها و با کاربرد‌های متنوعی وجود دارند. با این گوناگونی، امروزه برای هر کاربردی و تقریبا برای هر سیستم با هر اندازه‌ای می‌توان دوربین مناسب را یافت. انواع دوربین‌ها تحت شبکه ثابت[۵]هستند. این دوربین‌ها شامل یک بدنه و یک پایه هستند از نظر شکل ظاهری شباهت بسیاری به دوربین‌های آنالوگ سنتی دارند. در بعضی از کاربرد‌ها دیده شدن دوربین و جهت دید آن امری مطلوب است. در چنین کاربردهایی بهترین گزینه استفاده از دوربین‌های ثابت است. مزیت دیگر این دوربین‌ها این است که اغلب آنها لنزهای قابل تعویض دارند و می‌توان لنز دوربین را متناسب با کاربرد آن انتخاب کرد. برای حفاظت از دوربین‌های ثابت می‌توان از پوشش مناسب استفاده کرد. می‌توان این دوربین‌هارا به راحتی به هر جهت چرخاند و ثابت کرد. مهمترین مزیت آنها این است که ظاهری یکپارچه و مستقل دارند و معمولا این دوربین‌ها به گونه‌ای ساخته می‌شوند که از دخالت‌ها و دستکاری‌های مخرب افراد جلوگیری می‌کنند و همچنین مانع مشاهده جهت دید دوربین می‌شوند. با این وجود این دوربینها معمولا لنز قابل تعویض ندارند و اگر تعویض لنز ممکن باشد نیز اندازه لنز با فضای داخل پوشش کروی محدود شده است. انواع دیگری از این دوربین‌ها قابلیت حرکت افقی، عمودی و همچنین زوم اپتیک و دیجیتال بصورت کنترل دستی و اتوماتیک دارند. در حالت کنترل دستی، این دوربینها می‌توانند به عنوان مثال در یک محیط فروشگاهی برای تعقیب یک فرد مورد استفاده قرار گیرند این دوربینها جهت دید مشخص دارند و فاقد امکان حرکت ۳۶۰ درجه کامل هستند و برای حرکت اتوماتیک دائمی ساخته نشده‌اند. بزرگ نمایی این دوربینها معمولا بین ۱۸ تا ۲۶ برابر است.
پایان نامه - مقاله - پروژه
دوربینهای دام تحت شبکه با دوربینهای دام ثابت مزایای مشترکی دارند، پوشش مستقل و یکپارچه دارند و نقطه دید آنها غیر قابل رویت است. در مقایسه با این دوربین‌ها نوع دیگری دوربین قابلیت حرکت ۳۶۰ درجه پیوسته دارد و می‌تواند برای مدت طولانی بدون اینکه آسیبی به مکانیزم حرکت داخل آن برسد چرخش و بزرگ نمایی کند. با دادن نقاطی به عنوان پیش فرض می‌توان نقاطی محافظت شونده به وجود آورد که دوربین بطور پی در پی این نقاط را نمایش خواهد داد. با این کار یک دوربین دام می‌تواند کاربردی برابر با ده دوربین تحت شبکه ثابت داشته باشد. بزرگ نمایی دوربین‌های دام معمولا بین ۱۸ تا ۳۰ برابر است و اما بزرگ نمایی‌های بالا تر از ۲۰ برابر در محیط خارج به دلیل لرزشهای ناشی از وزش باد غیر قابل استفاده است. پیشرفت روز افزون دوربینهای تحت شبکه، نوع جدیدی از این دوربینها را به وجود آورده است که به دوربینهای غیرمکانیکی معروفند. با بهره گرفتن از یک حسگر چندین مگاپیکسلی امکان پوشش ۱۴۰ تا ۳۶۰ درجه محیط اطراف به وجود می آید. مهمترین مزیت این دوربین‌ها استحکام بسیار اندک و امکان تصویر برداری فوری آنهاست. بهترین این دوربینها امروزه دارای قدرت پردازش تصویر ۳ مگاپیکسلی است.
۳-۷-۸- موقعیت دوربین‌های نصب شده
در فروردین ماه سال ۱۳۸۹، تعداد ۱۴ دوربین سرعت سنج در نقاط حادثه خیز حوزه نصب گردید که در جدول ذیل موقعیت جغرافیایی آنها مشاهده می‌شود. در شکل ۳-۶ موقعیت این دوربین‌ها نشان داده شده است.
جدول۳-۴- موقعیت دوربین‌های سرعت سنج

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...