آماره t

 

وضعیت فرضیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وجود ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری

 

۵۸۰۰/۰-

 

۰۰۰/۰

 

۱۳۶/۴-

 

ملاحظات زیست محیطی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری وجود ندارد.

 

 

 

 

 

وجود ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (شاخص هفتم)
نتایج آزمون میانگین اهمیت برای «وجود ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» در جدول ۴-۲۴ نشان داده شده است. بر اساس نتایج، از آنجا که عدد معناداری برای این شاخص کمتر از ۵ درصد (عدد معناداری = ۰۱۵/۰) است، فرضیه H0 در سطح اطمینان ۵/۹۹% رد می شود. رد فرضیه H0 به این معنی است که درصد وجود شاخص « ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» به عنوان یک ظرفیت سازمانی در حد متوسط نیست. با توجه به اینکه مقدار t محاسبه شده برای این شاخص کوچکتر از ۹۶/۱- است، بنابراین درصد وجود این شاخص به عنوان یک ظرفیت سازمانی کمتر از ۳ است و این بدان معنی است که ظرفیت سازمانی برای «ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری» وجود ندارد. (رد شاخص هفتم).
پایان نامه - مقاله
جدول ۴-۲۴: نتایج آزمون One-Sample Test جهت بررسی وضعیت شاخص وجود ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری (شاخص هفتم)

 

 

شاخص

 

اختلاف میانگین

 

عدد معناداری

 

آماره t

 

وضعیت فرضیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وجود ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری

 

۳۷۲۵/۰-

 

۰۱۵/۰

 

۵۱۶/۲-

 

ملاحظات تاریخی در ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری وجود ندارد.

 

 

 

 

 

شاخص های ۸تا ۱۰ مربوط به سازماندهی تحقق کیفیت بصری شهر بوده و به بررسی مولفه های نظام تقسیم کار و روابط معطوف به هدف میپردازد.
هدفمندی فرایندهای سازمانی شهرداری برای تحقق مدیریت بصری (شاخص هشتم):
نتایج آزمون میانگین اهمیت برای «هدفمندی فرایندهای سازمانی شهرداری برای تحقق مدیریت بصری» در جدول ۴-۲۵ نشان داده شده است. بر اساس نتایج، از آنجا که عدد معناداری برای این شاخص کمتر از ۵ درصد (عدد معناداری = ۰۲۳/۰) است، فرضیه H0 در سطح اطمینان ۵/۹۹% رد می شود. رد فرضیه H0 به این معنی است که درصد وجود شاخص «هدفمندی فرایندهای سازمانی شهرداری برای تحقق مدیریت بصری» به عنوان یک ظرفیت سازمانی در حد متوسط نیست. با توجه به اینکه مقدار t محاسبه شده برای این شاخص کوچکتر از ۹۶/۱- است، بنابراین درصد وجود این شاخص به عنوان یک ظرفیت سازمانی کمتر از ۳ است و این بدان معنی است که ظرفیت سازمانی برای «هدفمندی فرایندهای سازمانی شهرداری برای تحقق مدیریت بصری» وجود ندارد. (رد شاخص هشتم).
جدول ۴-۲۵: نتایج آزمون One-Sample Test جهت بررسی وضعیت هدفمندی فرایندهای سازمانی شهرداری برای تحقق مدیریت بصری (شاخص هشتم)

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...