رویه های شکایات

 

تمرکز زدایی

 

آموزش گسترده

 

 

 

تیمهای خود گردان

 

تسهیم اطلاعات

 

تسهیم اطلاعات

 

گزینش و استخدام

 

کاهش در تفاوت مقام

 

 

 

آموزش گسترده مهارتها

 

مشارکت و توانمند سازی

 

ارزیابی نگرش

 

جبران خدمت مشروط

 

تسهیم اطلاعات

 

 

 

حقوق بالا

 

تیم های خود گردان

 

مشارکت مدیریت/ کارکنان

 

تفاوت موقعیت

 

 

 

مالکیت سهام

 

آموزش و توسعه مهارت

 

شدت در استخدام

 

آموزش کارکنان جدید

 

 

 

عدالت نمادین

 

ساعات آموزش

 

آموزش کارمندان قدیمی

 

 

 

بررسی پژوهش های انجام شده حکایت از آن دارد که کارکرد منابع انسانی در یک قرن گذشته به طور مستمر دگرگون شده و شکل ها و نقش های متفاوتی به خود گرفته است و انتظار می رود هم چنان به این دگرگونی ادامه می دهد. مفهوم سازی هایی هم چون شریک راهبردی ،مدافع کارکنان، یا متخصص امور اجرایی کمک می کنند تا کلیات این کارکرد را درک کنیم، ولی این واقعیت را تحت الشعاع قرار می دهند که اگر منابع انسانی در درک یکایک انسان ها برما نهاده شده است ، پیشرفت واقعی پیدا نکند، در این صورت وعده ها و تعهداتی که داده شده است تحقق پیدا نخواهد کرد(عباس پور،۱۳۸۱: ۱۰۵). در پژوهش کنونی با بررسی تحقیق ها و ادبیات گوناگون مدیریت منابع انسانی، شیوه هایی که با بیشترین تکرار و روایی برخوردار بوده اند جهت بررسی اثربخشی عملکرد فردی و سازمانی گزینش شدند که در فصل بعدی به طور مفصل بدان پرداخته خواهد شد.
مقوله عملکرد در سطح فردی و سازمانی در پژوهش های مختلف مورد استناد قرار گرفته است در سالهای اخیر رویکرد از سطح خرد به سطح کلان تغییر یافته است و در بعضی از پژوهش ها رویکرد چند سطحی در پیش گرفته شده است در پژوهش حاضر سطح فردی و سازمانی عملکرد مورد مداقه قرار گرفت.
فصـل سـوم

روش شـناسـی تحـقیـق

 

مقدمه:

برای اینکه نتایج حاصله از تحقیق معتبر باشد بایستی از یک روش مناسب در تحقیق استفاده شود، چرا که انتخاب روش نادرست منجر به نتیجه گیری‌های نادرست می‌شود. دست یابی به هدف‌های علمی یا شناخت علمی میسر نخواهد بود، مگر زمانی که با روش شناسی درست صورت پذیرد. تحقیق از حیث روش است که اعتبار می‌یابد نه موضوع تحقیق.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
روش شیوه پیش رفتن به سوی یک هدف است، بنابراین، شرح دادن روش علمی عبارت است از شرح اصول اساسی که در هر کار تحقیقی به اجرا گذاشته می شود. روش ها صورت های خاصی از مشی علمی هستند، راه های مختلفی هستند که به این منظور طراحی شده اند تا بهتر با پدیده ها یا با موضوع تحقیق سازگار باشند. اما این سازگاری روش با موضوع تحقیق محقق را از التزام به اصول روش علمی معاف نمی کند.(کیوی و کامپنهود،۱۳۸۵: ۱۲)
در این بخش از تحقیق سعی شده است که به تفصیل گام های اجرا شده در فرایند پژوهش، به صورت متقن و علمی تببین شود.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...