پایان نامه ارشد : ارائه نحوه بکارگیری تجهیزات ITS برای بهینه سازی منابع و امکانات در مدیریت بار و حمل ونقل جاده ای مطاله موردی ( بهبود سامانه درگاه ملی بار با بکارگیری سیستم های اطلاعات مکانی GPS)

پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : مدیریت سیستم های اطلاعاتی عنوان : ارائه نحوه بکارگیری تجهیزات ITS برای بهینه سازی منابع و امکانات در مدیریت بار و حمل ونقل جاده ای مطاله موردی ( بهبود سامانه درگاه ملی بار با بکارگیری سیستم های اطلاعات مکانی GPS)

پایان نامه : ارائه مدل دستیابی به مدیریت دانش در سیستم حمل ونقل دریایی بنادر جنوبی کشور

پایان نامه رشته دریانوردی گرایش : حمل و نقل دریائی عنوان : ارائه مدل دستیابی به مدیریت دانش در سیستم حمل ونقل دریایی بنادر جنوبی کشور دانشگاه علوم وفنون دریایی خرمشهر پردیس خودگردان پایان نامه کارشناسی ارشد رشته دریانوردی گرایش حمل و نقل دریائی عنوان: ارائه مدل دستیابی به مدیریت دانش در سیستم حمل ونقل […]

پایان نامه درباره: قانون حاکم بر قراردادهای حمل‌ونقل مرکّب

 فهرست:عنوان                                                                                                                                                                                       صفحهچکیده. 1مقدّمه 2سوالات تحقیق 3فرضیات. 3اهداف تحقیق 4فصل اول: کلیات تحقیق 51-1- حمل‌ونقل مرکّب. 91-1-1- تعریف حمل‌ونقل مرکّب 91-1-2- قوانین قابل اعمال بر حمل‌ونقل مرکّب. 101-1-3- نیل به یکنواختی در قوانین بین‌الملل 111-2- تعارض قوانین 121-2-1- تعریف تعارض قوانین و انواع آن. 121-2-1-1- تعریف تعارض قوانین 121-2-1-2- شرایط پیدایش تعارض قوانین. 131-2-2- انواع تعارض قوانین […]

پایان نامه :ارائه مدلی برای تعیین ارزش مسافران در بستر الکترونیکی در صنعت حمل­ ونقل هوایی

مشتـریان مهم ترین دارایی سازمان به‌حساب می آیند و نمی توان آینده درخشانی برای یک سازمان بدون مشتریان راضی و وفادار در نظر گرفت. حفظ مشتریان فعلی کماکان یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها می باشد. تجربه ثابت کرده است، فرآیند حفظ مشتری به مراتب هزینه و زمان کمتری نسبت به فرآیند جذب مشتری دارد. کلید اصلی حفظ مشتریان، شناسایی نیازها و انتظارات اساسی مشتریان و جلب رضایت آن ها از طریق برآورده ساختن این انتظارات است. جلب رضایت مشتریان بخصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت حمل ونقل از اهمیت بیشتری برخوردار است. به همین دلیل در سالیان اخیر، روند اصلاحات در زمینه حمل نقل در اکثر کشورها آغاز گردیده است. هدف اصلی از این اصلاحات تغییر تدریجی روند ارائه خدمات به سمت مشتری مداری است. این اصلاحات سبب شده است که شرکت ها در تلاش برای ارائه مشوق هایی قوی برای مسافران باشند تا از این طریق بتوانند مشتریان فعلی را راضی نگه‌داشته و مشتریان جدیدی را جذب نمایند. ارائه مشوق های مناسب به مشتریان، نیازمند شناسایی خدمات مورد انتظار آن‌ها است. خدمات مورد انتظار درواقع انتظارات و امیدواری هایی است که مسافران انتظار دارند در قبال پرداخت هزینه، دریافت نمایند. اهمیت ارائه مشوق های مناسب از یک‌سو و کمبود منابع از سوی دیگر سبب شده که شرکت های مسافربری قادر به ارائه خدمات مورد انتظار به تمامی مشتریان خود نباشند. راه حل منطقی در چنین شرایطی، تعیین استراتژی های ارائه خدمات به مشتریان بر اساس ارزش آن هاست. مدل تعیین ارزش توسعه داده شده در این تحقیق، ترکیبی از ۴ متغیر طول مدت ارتباط، فرکانس، فاصله و تازگی است که تحت عنـوان LDcFR نامگـذاری شده است. طبق بررسی های صورت گرفته، مدل LDcFR نسبت به سایر مدل های موجود در تعیین ارزش مسافران از جامعیت بالاتری برخوردار بوده و می تواند در تعیین استراتژی های بازاریابی شرکت های مسافربری نقشی کلیدی ایفا کند. مدل LDcFR به تنهایی نمی تواند کمک چندانی به صنایع نماید. دلیل این امر نیز تمایل شرکت ها به تدوین استراتژی های محدود می باشد. بر همین اساس، در این تحقیق از الگوریتم رقابت استعماری که یکی از انواع الگـوریتم های تکاملی است در خوشه بندی مسافران و از زنجیره مارکوف در تعیین خوشه های باارزش استفاده شده است. نتایج حاصل از اعتبارسنجی و پیاده سازی مدل توسعه داده شده بر روی داده های واقعی، نشان از دقت بالای مدل دارد. این مدل علاوه بر دقت بالا، به دلیل استفاده از الگوریتم رقابت استعماری، از سرعت بالاتری نیز برخوردار می باشد. واژه های کلیدی: ارزش مسافر، مسافر الکترونیکی، صنعت حمل ونقل، مدیریت ارتباط با مشتری، الگوریتم رقابت استعماری، داده کاوی

پایان نامه مسؤولیت متصدی حمل و نقل در حقوق ایران

 پایان نامه رشته حقوق واحد نراقگروه حقوقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A.»گرایش: حقوق خصوصی عنوان:مسؤولیت متصدی حمل و نقل در حقوق ایران و کنوانسیون CMR زمستان 1392       فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 مقدمه 2 بیان مسئله 2 اهمیت وضرورت تحقیق 2 سوالات تحقیق 3 فرضیات تحقیق 3 پیشینه تحقیق 4 روش […]

پایان نامه بررسی نقش و جایگاه حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت برنامه‌ریزی و توسعه گردشگری  موضوع: بررسی نقش و جایگاه حمل و نقل هوایی در توسعه گردشگری مذهبی در کلانشهر مشهد استاد مشاور دکتر عزت ا. مافی اساتید داور دکتر داودکیا کجوری دکتر بنفشه فراهانی ماستری شهریور 1392 (ممکن […]

پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان های حوزه حمل و نقل شهرداری رشت

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی رشتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدمدیریت اجرایی گرایش برنامه ریزی استراتژیک عنوان :ارزیابی عملکرد سازمان های حوزه حمل و نقل شهرداری رشت با رویکرد BSC و روش اولویت بندی ANPشهریور 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]

پایان نامه :بررسی تأثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی مؤثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت گرایش : مدیریت صنعتی- تولید عنوان : بررسی تأثیر مدیریت زمان و نقش مهندسی ترافیک در ارزیابی مؤثر کار و زمان جهت تصمیمات قیمت گذاری کرایه حمل و نقل بنگاه های تولیدی و حمل و نقل
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...