پایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده علوم انسانیپایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)دررشته مدیریت بازرگانیعنوان :شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برند    برتصویر ذهنی خریداران محصولات صنایع دستی شهرساوه براساس مدل تاپسیس       تابستان1393      عنوان                                                                                            شماره صفحهچکیده.1مقدمه3فصل اول:کلیات تحقیق1-1.اهداف تحقیق.41-1-1.هدف اصلی.41-1-2. هدف کاربردی.41-1-3.اهداف علمی.41-1-4.فرضیه های تحقیق51-1-5.سوال اصلی تحقیق 51-1-6.فرضیه های […]

پایان نامه بررسی رابطه بین اجزای اقلام تعهدی و حاکمیت شرکتی در شرکت های پذیرفته شده ی بورس اوراق بهادار تهران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته حسابداری  دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آموزش های بین المللی خلیج فارس پایان نامه   «M.A» موضوع: بررسی رابطه بین اجزای اقلام تعهدی و حاکمیت شرکتی در شرکت های پذیرفته شده ی بورس اوراق بهادار تهران استاد مشاور: دکتر ولی خدادادی سال تحصیلی: 1392-1391 (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل)  تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی (مورد مطالعه: لوازم خانگی خارجی) استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور 1393 (ممکن است هنگام […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف ­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­الملل  عنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف ­کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)  بهار 1394 برای […]

پایان نامه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی   گرایش: بازرگانی بین­المللعنوان:تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت و تصویر قیمت بر ارزش ویژه برند و واکنش مصرف کننده(مطالعه موردی: مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای در استان گیلان)بهار 1394 برای […]

پایان نامه تحلیل دو بعدی تنش – کرنش در محیط های سنگی اطراف تونل با رفتار الاستو- پلاستیک غیر خطی تحت بارهای برشی با روش اجزای محدود

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مهندسی عمران گرایش :خاک و پی عنوان : تحلیل دو بعدی تنش – کرنش در محیط های سنگی اطراف تونل با رفتار الاستو- پلاستیک غیر خطی تحت بارهای برشی با روش اجزای محدود

پایان نامه کارشناسی ارشد:مقایسه کیفیت زندگی، معنای زندگی، تصویر بدنی و سلامت روان در دو گروه زنان یائسه و غیر یائسه با تأکید بر میزان تحصیلات آنان در شهر تهران

پایان نامه رشته :روانشناسی گرایش :عمومی عنوان : مقایسه کیفیت زندگی، معنای زندگی، تصویر بدنی و سلامت روان در دو گروه زنان یائسه و غیر یائسه با تأکید بر میزان تحصیلات آنان در شهر تهران

پایان نامه : بررسی ارتباط جریان وجوه نقد عملیاتی و اجزای اقلام تعهدی بر پیش بینی سود آتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته : حسابداری گرایش : حسابداری عنوان : بررسی ارتباط جریان وجوه نقد عملیاتی و اجزای اقلام تعهدی بر پیش بینی سود آتی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

پایان نامه رابطه بین تامین مالی خارج از ترازنامه با ساختار سرمایه

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی                  پردیس تحصیلات تکمیلی علوم تحقیقاتهرمزگان )M.A. پایان نامه ( عنوان:بررسی رابطه بین تامین مالی خارج از ترازنامه با ساختار سرمایه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران سال تحصیلی 1393     چکیده: 1 فصل اول: کلیات تحقیق1-1-مقدمه 32-1- بیان مسئله 43-1- اهمیت تحقیق. 54-1- تاریخچه مطالعاتی. 61-4-1-تحقیقات خارجی. 62-4-1-تحقیقات داخلی. […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...