پایان نامه رابطه الگوی استفاده از موبایل و جامعه پذیری مدرسه ای

 پایان نامه رشته  علوم اجتماعی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد  جامعه شناسیموضوع:بررسی رابطه میان الگوی استفاده از موبایل و جامعه پذیری مدرسه ای مطالعه موردی دانش آموزان مقطع متوسطه شهر کوهدشتپاییز 90      فهرست مطالب  فصل اول : کلیات1-1 مقدمه1- 2طرح مساله1- 3اهمیت و ضرورت تحقیق1- 4 اهداف تحقیق1-5 سئوالات تحقیق1-6 فایده […]

پایان نامه تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران

 پایان نامه رشته  علوم اجتماعی دانشکده  اقتصاد و  علوم اجتماعیگروه آموزشی علوم اجتماعی پایان ­نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در –  جامعه­ شناسی عنوان: بررسی تأثیر میزان و نوع مصرف رسانه­­ای بر هویت جنسیتی دختران دبیرستانی شهر همدان 30 تیر 1393     فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق1-1) مقدمه 11-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 91-4) اهداف تحقیق. 121-4-1 […]

پایان نامه پیش بینی انگیزش تحصیلی بر پایه تاب آوری ، سبک های والدگری و نگرش دانش آموز نسبت به مدرسه در دانش آموزان 

 پایان نامه رشته علوم تربیتی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مشاوره و راهنمایی ( M.A )  عنوان: پیش بینی انگیزش تحصیلی بر پایه تاب آوری ، سبک های والدگری و نگرش دانش آموز نسبت به مدرسه در دانش آموزان  دختر پایه اول متوسطه شهر مهریز استاد مشاور: دکتر محمدحسین فلاح […]

پایان نامه بررسی رابطه توسعه حرفه ای و مدیریت مدرسه محور از دیدگاه دبیران و مدیران دبیرستانهای دخترانه دولتی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی گروه علوم تربیتی پایان نامه جهت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت آموزشی موضوع: « بررسی رابطه توسعه حرفه ای و مدیریت مدرسه محور از دیدگاه دبیران و مدیران دبیرستانهای دخترانه دولتی شهرستان خوی در سال تحصیلی […]

پایان نامه بررسی رابطه هوش هیجانی، وضعیت اقتصادی -اجتماعی، و نگرش نسبت به مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد  گروه مدیریت  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M.A» در رشته آموزش وبهسازی منابع انسانی عنوان بررسی رابطه هوش هیجانی، وضعیت اقتصادی -اجتماعی، و نگرش نسبت به مدرسه بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سال اول متوسطه شهرستان لامرد استاد مشاور:دکترعلی […]

پایان نامه بررسی تاثیر نوع رفتار معلم هنگام برگزاری امتحان (ریاضی) در نتایج ارزشیابی دانش آموزان شهرستان ایلام

 پایان نامه دانشکده علوم انسانی گروه علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته برنامه ریزی آموزشی عنوان: بررسی تاثیر نوع رفتار معلم هنگام برگزاری امتحان (ریاضی) در نتایج ارزشیابی دانش آموزان شهرستان ایلام استاد مشاور: دکتر مهدی سبحانی نژاد تابستان 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده: […]

پایان نامه بررسی نقش صفات شخصیت ، بهزیستی مدرسه، هویت تحصیلی ،ا نگیزش تحصیلی و خود کار-آمدی تحصیلی درپیش بینی بهزیستی روانشناختی

 پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه تربیت معلم تهران دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی  پایان نامه جهت اخذ درجه دکتری رشته روانشناسی تربیتی عنوان بررسی نقش صفات شخصیت ، بهزیستی مدرسه، هویت تحصیلی ،ا نگیزش تحصیلی و خود کار-آمدی تحصیلی درپیش بینی بهزیستی روانشناختی دانش آموزان با عملکرد تحصیلی بالا و پائین استاد مشاور: دکتر […]

پایان نامه :بررسی رابطه اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق نوجوانان پسر و دختردر مقطع تحصیلی متوسطه دوم به مدرسه در شهر بندرعباس

هدف پژوهش حاضر عبارت بود از بررسی رابطه بین اضطراب و استرس اجتماعی با احساس تعلق به مدرسه نوجوانان (پسر و دختر) شهر بندرعباس. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان­ های شهر بندرعباس بودند که در سال ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل بودند. روش برآورد حجم نمونه با استفاده از فرمول کوکران بود که به همین منظور ۳۰۰ دانش آموز به روش خوشه ای تصادفی چند مرحله ­ای به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شدند. از پرسشنامه اضطراب و استرس (DASS) و مقیاس احساس تعلق به مدرسه براون و ایوانز (۲۰۰۲) برای سنجش متغیرهای پژوهش استفاده شد. از آزمون های آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیری به روش همزمان برای تحلیل یافته ­های پژوهش استفاه شد. نتایج تحلیل رگرسیون کلی (بدون تفکیک جنسیت) نشان داد که متغیر استرس اجتماعی با مقدار بتای ۲۹/۰- و متغیر اضطراب با مقدار بتای ۳۹/۰- در سطح آلفای ۰۱/۰ پیش بینی کننده معنی­ داری برای احساس تعلق به مدرسه بودند. نتایج تحلیل رگرسیون در گروه پسران نشان داد که متغیر استرس اجتماعی با مقدار بتای ۲۷/۰- و متغیر اضطراب با مقدار بتای ۴۷/۰- در سطح آلفای ۰۱/۰ پیش بینی کننده معنی داری برای احساس تعلق به مدرسه بودند. نتایج تحلیل رگرسیون در گروه دختران نشان داد که متغیر استرس اجتماعی با مقدار بتای ۲۵/۰- و متغیر اضطراب با مقدار بتای ۵۱/۰ در سطح آلفای ۰۱/۰ پیش بینی کننده معنی داری برای احساس تعلق به مدرسه بودند. در مجموع یافته­های این پژوهش نشان داد که دو متغیر استرس اجتماعی و اضطراب پیش بینی کننده معنی داری برای متغیر احساس تعلق به مدرسه در میان نوجوانان محسوب می­شوند. کلیدواژه ها: احساس تعلق به مدرسه، اضطراب، استرس اجتماعی و نوجوانان.

پایان نامه ارشد تربیت بدنی: رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته تربیت ­بدنی از دیدگاه دبیران تربیت ­بدنی استان کردستان

پایان نامه رشته تربیت بدنی گرایش : عمومی عنوان : رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته تربیت ­بدنی از دیدگاه دبیران تربیت ­بدنی استان کردستان

پایان نامه ارشد تربیت بدنی گرایش عمومی: رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته تربیت بدنی از دیدگاه دبیران تربیت بدنی استان کردستان

پایان نامه رشته تربیت بدنی گرایش : عمومی عنوان : رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته تربیت­بدنی از دیدگاه دبیران تربیت ­بدنی استان کردستان دانشگاه کردستان دانشکده علوم انسانی و اجتماعی پایان ­نامه کارشناسی ارشد رشته تربیت­ بدنی  گرایش عمومی عنوان: رابطه محیط مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان رشته تربیت­بدنی از دیدگاه دبیران […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...