لیست همه پایان نامه های قابل دانلود با موضوع تعریف روش |
تعریف هوش عاطفی
تعریف هوش عاطفی(متغیر مستقل) هوش عاطفی که متغیر مستقل این تحقیق می باشد تعاریف مختلفی دارد که در زیر به تعاریفی اشاره می شود: 1)گلمن در تعریف هوش عاطفی می گوید مهارتی که دارنده ی آن می تواند از طریق خود آگاهی روحیات خود را کنترل کند و از طریق خود مدیریتی آن را بهبود […]
تعریف تنظیم هیجان
تعریف خودتنظیمی نشأت گرفتهاند. اینها بر پایههای عصبی- فیزیولوژیکی برای تنظیم انگیختگی، کنترل فرایندهای توجهی، تحلیلهای جایگزین برای موقعیتهای از نظر هیجانی برانگیزاننده، تغییر رمزگردانی محرکهای هیجانی درونی، افزایش دسترسی به منابع مقابلهای، تنظیم مطالبههای هیجانی موقعیتهای خانوادگی و انتخاب سبکهای انطباقی برای تجلی هیجان مبتنی هستند. هر یک از این مسیرها پاسخهای متفاوتی برای […]
پایان نامه تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:تعیین رابطه بین فروشهای نامتقارن و توان مالی شرکتها با نسبت سرمایهگذاری در موجودیها در شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران دیماه 1393 فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان موضوع. 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 51-4 بیان […]
پایان نامه ارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته حسابداری عنوانارزیابی رابطه اهرم مالی و میزان فروش با کیفیت سود شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه1393 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده. زفصل اول : کلیات تحقیق 1-1 مقدمه . 31-2- بیان موضوع. 51-3- اهمیت […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393 فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]
پایان نامه رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی بینالملل عنوان: رتبه بندی مشتریان بانک با بهره گرفتن از روش تاپسیس: مطالعه موردی بانک قوامین زمستان 1393 فهرست مطالب فهرست مطالب. زفهرست جداول. کفهرست اشکال. لچکیده 11- کلیات پژوهش 31-1- مقدمه. 31-2- بیان مسئله. […]
پایان نامه رابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A.)رشته مدیریت بازرگانیگرایش بیمه موضوعرابطه بین هوش هیجانی با انگیزش شغلی بازاریابان فروش شرکت بیمه کار آفرین – شعبه کاشان بهار1393 فهرست منابع فهرست منابع. دفهرست جداول.مفهرست اشکال و نمودارنچکیده 1فصل اول. 2کلیات تحقیق. 21-1مقدمه 31-2بیان مسئله 31-3 ابعادچهارگانه مدل مایروسالووی: […]
پایان نامه تدوین استراتژی مدیریت دانش باروش SWOT وBSC
پایان نامه رشته مدیریت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریدانشگاه علوم و فنون مازندرانپایان نامه مقطع کارشناسی ارشدرشته:MBA عنوان: تدوین استراتژی مدیریت دانش با ترکیب روش های SWOT وBSC واولویت بندی استراتژی ها با بهره گرفتن از روش ANPمطالعه موردی:)شرکت سبلان تهویه) تابستان1393 چکیدهامروزه دانش یکی از مهمترین منابع سازمانی می باشد که مدیریت و بهره برداری […]
پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه
پایان نامه رشته مدیریت واحد یاسوج دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M» گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93 فهرست مطالبعنوان صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده 11-2- مقدمه 31-3- بیان مسأله تحقیق 41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق 51-5- اهدف […]
پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشگده مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A ))گرایش : داخلیعنوان:بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱ فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 1۱-۱ مقدمه///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 2۲-۱ بیان مسئله///////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 2۳-۱ اهمیت مسئله////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 3۴-۱ اهداف تحقیق////////////////////////////////////////////////////////////////////////// 5۵-۱ فرضیه […]
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعیگروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشددر رشته ی مدیریت بازرگانیگرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسیاثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتیناشهریور 1391 فهرست مطالب فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه 21-2. بیان مسئله 21-3. اهمیت مسئله 51-4. سئوال […]
پایان نامه مقایسه اثر روش های یادگیری مشارکتی و روش سخنرانی
پایان نامه رشته علوم تربیتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته تحقیقات آموزشی موضوع : مقایسه اثر روش های یادگیری مشارکتی ، یادگیری مشارکتی توام با آموزش اصول گفتگو، و روش سخنرانی بر پیشرفت تحصیلی جغرافی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی .در سال تحصیلی 87-86 پاییز 87 فهرست جداولجدول 1-2 انواع الگوهای تعامل و […]
پایان نامه کاربرد روش مشارکتی در پرورش سطوح بالای یادگیری در نظام آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیک
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشکده علوم تربیتی و روان شناسیگروه آموزشی تکنولوژی آموزشی پایاننامهجهت اخذ درجه کارشناسی ارشدرشته تکنولوژی آموزشی عنوانکاربرد روش مشارکتی در پرورش سطوح بالای یادگیری در نظام آموزش مبتنی بر یادگیری الکترونیک مهر 1392 فهرست مطالب1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله. 71-3 ضرورت و اهمیّت 111-4 اهداف پژوهش. 151-4-1 هدف اصلی پژوهش. […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-01-04] [ 04:52:00 ب.ظ ]
|