پایان نامه شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد، رشته مدیریت بازرگانی  (گرایش بازاریابی بین الملل)  موضوع: شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارهای ایران  با بهره گرفتن از روش فرایند تحلیل شبکه­ای (با رویکرد مزیت رقابتی) استاد راهنما: جناب آقای دکتر […]

پایان نامه : شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی-

پایان نامه رشته فناوری اطلاعات عنوان : شناسایی و الویت بندی عوامل حیاتی موفقیت در پیاده سازی سیستم‌های هوش تجاری با روش TOPSIS -مطالعه موردی  شرکت‌های کوچک و متوسط ایرانی-

پایان نامه عوامل مؤثر بر تعیین سطح سرمایه‌گذاری در سرمایه در گردش

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشان  دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدگرایش: حسابداریعنوان:ارزیابی عوامل مؤثر بر تعیین سطح سرمایه‌گذاری در سرمایه در گردش شرکت‌های فعال در صنعت مواد داروئی پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادابهمن‌ماه 1393     فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه 21-2 بیان مسئله تحقیق 31-3 اهمیت و ضرورت تحقیق […]

پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین

 پایان نامه رشته  مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A(مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتیعنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی  (7p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش  ویژه برند   ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان 1393     فهرست مطالب1-1- مقدمه. 121-2-بیان مسئله. 131-3- اهمیت و […]

پایان نامه عوامل موثر بر سبک پردازش دانش در واحد های کاری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (. M. A) رشته مدیریت بازرگانی گرایش بیمه عنوان : عوامل موثر بر سبک پردازش دانش در واحد های کاری در شرکت بیمه ایران   زمستان 1393     فهرست مطالبفصل اول کلیات تحقیق. 11 – 1. مقدمه. 21-2. بیان مسأله. 21-3. اهمیت و […]

پایان نامه شناسایی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد  ( M.A )  گرایش مدیریت بازرگانی داخلی  عنوان :شناسایی و رتبه بندی  عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با  تلفیق مدل  پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده( مورد مطالعه : مشتریان بانک صادرات […]

پایان نامه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه

 پایان نامه رشته  مدیریت                             واحد یاسوج             دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت                پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی«M.M»  گرایش:  بازاریابی عنوان: بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان فروشگاه های رفاه استان کهگیلویه وبویراحمد شهریور:93      فهرست مطالبعنوان                                                                                                صحفهفصل اول کلیات تحقیق1-1- چکیده                                                                                                 11-2- مقدمه                                                                                                  31-3-  بیان مسأله تحقیق                                                                                  41-4- اهمیت و ضرورت تحقیق                                                                            51-5- اهدف […]

پایان نامه مقایسه عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی

 پایان نامه رشته  مدیریت واحد نراق  بررسی مقایسه ای عوامل موفقیت بر بانک دولتی ملی و بانک خصوصی اقتصاد نوین (مطالعه موردی استان اصفهان) پایان نامه بازرگانی ـ بین الملل  زمستان 1392      فهرست مطالبفصل اول. 3کلیات تحقیق. 3مقدمه:. 3بیان مسئله. 3ضرورت تحقیق. 3اهداف تحقیق. 3سوالات تحقیق. 3فرضیات تحقیق. 3روش تحقیق. 3جامعه آماری. 3نمونه آماری. 3تعریف […]

پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگی‌های بیمه

 پایان نامه رشته  مدیریت   دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان ­نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌های بیمه پاسارگاد استان گیلان  نیمسال تحصیلیتابستان 1393     فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیقچکیده 11-1)مقدمه. 31-2) بیان مساله. 31-3) اهمیت و ضرورت تحقیق […]

پایان نامه ررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگانعنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM:زمستان 1391      فهرست مطالبعنوان                                                                                                       صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 21-2- تشریح و بیان موضوع تحقیق 41-3- مسئله اصلی تحقیق 61-4- ضرورت انجام تحقیق 71-5- اهداف اساسی انجام تحقیق 101-6- سوالات […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...