پایان نامه بررسی جایگاه مداخلات شناختی در پروتکل توان‌بخشی بیماران مبتلا به اسکلروز متعدد عودکننده – بهبود یابنده

 پایان نامه رشته روانشناسی پژوهشکده علوم شناختی پایان ­نامه کارشناسی ارشد در رشته روان­شناسی شناختی موضوع:   بررسی جایگاه مداخلات شناختی در پروتکل توان‌بخشی بیماران مبتلا به اسکلروز متعدد عودکننده – بهبود یابنده  استادان مشاور: دکتر محمد علی صحرائیان دکتر بهار صادقی تابستان 1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده: […]

پایان نامه طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

 پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی   طراحی مدل مدیریت استراتژیک برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران       رساله برای دریافت درجه دکتری (گرایش مدیریت ورزشی)   تابستان1393 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) فهرست مطالب   تعریف مفهومی واژه ها […]

پایان نامه ارائه مدل عملکرد برند

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد در رشته‏ی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: ارائه مدل عملکرد برند (مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات شرکت کاله در بابل)  استاد مشاور: دکتر یاسان‌الله پوراشرف خرداد ماه 1392 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پایان نامه بازرگانی(MA) گرایش: مالی موضوع بررسی عوامل موثر بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مشتریان بر اساس مدل آکر مطالعه موردی: موسسه مالی و اعتباری مهر استاد مشاور: سرکار خانم نیلوفر ایمان خان سال تحصیلی 1392 (ممکن […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی در بازار لوازم خانگی استان گیلان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلی                                                                                                                           عنوان :تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّیدر بازار لوازم خانگی استان گیلان   تابستان 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی ، گرایش داخلیعنوان :تبیین رابطه بین ارزش ویژه برند و اطلاعات بازار بر اساس یک مدل علّیدر بازار لوازم خانگی استان گیلانتابستان 94 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد […]

پایان نامه ارشد با موضوع:اندازه گیری همزمان درزولامید هیدروکلراید و تیمولول مالئات به روش شبکه عصبی مصنوعی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران   دانشکده علوم پایه گروه شیمی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.Sc )) گرایش: شیمی تجزیه   عنوان: اندازه گیری همزمان درزولامید هیدروکلراید و تیمولول مالئات به روش شبکه عصبی مصنوعی   استاد راهنما: دکتر مجید محققیان   تابستان1393  فهرست مطالبعنوان             صفحهچکیده 1 فصل اول: مباحث تئوری1-1- مقدمه. […]

پایان نامه :بررسی برخی خواص ترمودینامیکی سیستم­های دوتایی شامل سولفولان با کلروبنزن، برموبنزن و نیتروبنزن دردماهای مختلف

پایان نامه رشته : شیمی گرایش :شیمی فیزیک عنوان : بررسی برخی خواص ترمودینامیکی سیستم­های دوتایی شامل سولفولان با کلروبنزن، برموبنزن و نیتروبنزن دردماهای مختلف

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...