۳-۱۰- خلاصه فصل ۳۷
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
۴-۱- مقدمه ۳۸
۴-۲- تجزیه وتحلیل داده ها ۳۹
۴-۳- آمار توصیفی ۴۰
۴-۳-۲- سن پاسخ دهندگان ۴۱
۴-۳-۳- سابقه مشتری بودن پاسخ گویان ۴۲
۴-۴- آمار استنباطی ۴۳
۴-۴-۱- مدل معادلات ساختاری ۴۳
۴-۴-۱-۱- آزمون فرضیه اول ۴۷
۴-۴-۱-۲- آزمون فرضیه دوم ۴۷
۴-۴-۱-۳- آزمون فرضیه سوم ۴۸
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
۵-۱- مقدمه ۵۰
۵-۲- بحث در نتایج توصیفی داده های تحقیق ۵۰
۵-۲-۱- توصیف داده های مربوط به جنسیت پاسخ دهندگان ۵۰
۵-۲-۲- توصیف داده های مربوط به سن پاسخ دهندگان ۵۰
۵-۲-۳- توصیف داده های مربوط به سطح تحصیلات پاسخ دهندگان ۵۱
۵-۳- نتیجه گیری از آزمون فرضیه ها ۵۱
۵-۳-۱- نتیجه گیری از فرضیه اول ۵۱
۵-۳-۲- نتیجه گیری از فرضیه دوّم ۵۱
۵-۳-۳- نتیجه گیری از فرضیه سوّم ۵۱
۵-۴- بحث، جمع بندی و پیشنهادات ۵۲
۵-۵- ارائه پیشنهادات برای تحقیقات آینده ۵۴
پایان نامه - مقاله - پروژه
۵-۶- محدودیت های تحقیق ۵۴
منابع ۵۶
ضمائم ۶۳
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول۲-۱- خلاصه ای از تحقیقات صورت گرفته در زمینه برند ۲۹
جدول ۳-۱- پایایی ابزار تحقیق ۳۶
جدول۴-۱- فراوانی جنسیت پاسخ دهندگان ۴۰
جدول ۴-۲- فراوانی سن پاسخ دهندگان ۴۱
جدول۴-۳- فراوانی سابقه مشتری پاسخ گویان ۴۲
جدول ۴-۴- شاخص های معنی داری و برازش مدل ۴۴
فهرست شکل ها و نمودارها
عنوان صفحه
شکل ۱-۱- مدل مفهومی پژوهش(Azize and et al,2012) 6
شکل۲-۱- تأثیر وفاداری نگرشی بر افزایش وفاداری رفتاری(Mohsan and et al,2011) 23
نمودار۴-۱- نمودار ستونی جنسیت پاسخ دهندگان ۴۰
نمودار۴-۲- نمودار ستونی سن پاسخ گویان ۴۱
نمودار۴-۳- نمودار ستونی سابقه مشتری پاسخگویان ۴۲
شکل۴-۱- تخمین استاندارد مدل(مدل اصلی تحقیق) ۴۶
شکل۴-۲- ضرایب معناداری مدل ۴۷
چکیده:
هدف پژوهش بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد برند با تأکید بر ویژگی های ارتباطی سه نام تجاری HTC، SUMSUNGو HUAWEIدر صنعت موبایل استان گیلان می باشد. با توجه به هدف تحقیق سه فرضیه اصلی تدوین گردید. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان شرکت های گوشی تلفن همراه برندهای HTC، SUMSUNG و HUAWEI در سطح شهر رشت می باشند به طوری که مطالعه موردی در رابطه با مشتریان فروشگاه ها بوده است و مشتریان مورد نظر از میان فروشگاه های معتبر شهر رشت انتخاب شده اند. برای انتخاب نمونه های آماری جهت استفاده از روش های تحلیلی آمار استنباطی، از روش نمونه گیری تصادفی استفاده می شود که در این تحقیق حجم نمونه ۳۸۴ نفر برآورد شده است. به منظور جمع آوری داده ها و اطلاعات برای تجزیه و تحلیل از پرسشنامه شده است. برای آزمون فرضیه ها از تحلیل مسیر و مدل معادلات ساختاری استفاده شده است. یافته های این تحقیق که با بهره گرفتن از نرم افزار لیزرل انجام گردیده حاکی از آن است که رابطه معنادار و مثبتی میان اعتماد برند و ارتباط یک طرفه و دوطرفه برند وجود دارد. همچنین یافته ها وجود ارتباط معنادار و مثبتی میان رضایتمندی از برند و اعتماد برند را نشان می دهد. تأثیر مثبت قوی رضایتمندی از برند بر اعتماد به برند این نکته مهم را در به همراه دارد که شرکتها خصوصاً شرکتهای تولید کننده تلفن های همراه که رقابت در صنعتشان بسیار شدید است، باید توجه بیشتری به سمت مفهوم اعتماد به برند گسیل کرده و اهمیت بیشتری برای آن قائل گردد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...