پایان نامه تأثیر تماشای انیمیشن مشوق نقاشی بر نقاشی های کودکان پیش دبستانی- فایل ۳۰ |
- Alshuler & Hattwick ↑
- نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ص ۱۷۴-۱۷۵. ↑
- نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ۱۸۶. ↑
- همان:۱۸۱ ↑
- همان:۱۸۲ ↑
- De Bartolomieis ↑
- همان:۱۸۹ ↑
- همان:۱۸۹-۱۹۰ ↑
- همان:۱۹۰ ↑
- Radice, Lombardo ↑
- همان:۱۸۵ ↑
- همان:۱۸۵ ↑
- Duncum ↑
- مقدمه ای بر روان شناسی نقاشی کودکان، ترجمه فرامرزی، ص ۲۳۵. ↑
- Gardner, H. ↑
- همان:۲۳۴ ↑
- دادستان، پریرخ. ۱۳۸۴. ارزشیابی شخصیت کودک بر اساس آزمون های ترسیمی. چاپ چهارم. تهران: انتشارات رشد، ص ۵۸؛
Case,Caroline and Dalley,Tessa. (2008). Art Therapy for children from Infancy to Adolescence. USA: Newyork and Lodon: Routledge. ↑
- نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ۱۹۱. ↑
- همان: ۱۷۴-۱۷۵؛
& Case,Caroline and Dalley,Tessa. (2008) ↑
- Dobbs, Stephen Mark (2004) ↑
- چیستى، چرایى و چگونگى آموزش عمومى هنر، ص ۴۵.
Eisner, Elliot W (2002) ↑
- High-Scope ↑
- برزین، شیرین. ۱۳۹۱. کودک فعال- یادگیری فعال. مجله رشد آموزش پیش دبستانی، ۳ (۳)، ص ص ۳۶-۳۷. ↑
- Visual concepts ↑
- Relational concepts ↑
- Expressives concepts ↑
- لرکیان، مرجان. ۱۳۹۱. مربیان و تحول هنری کودکان. مجله رشد آموزش پیش دبستانی. ۳ (۳) ، ص ص ۳۹-۴۰. ↑
- Eisner, Elliot W (2002) ↑
- شرفی، حسن. ۱۳۸۹. طراحی و تدوین برنامه درسی هنر دوره ابتدایی براساس رویکرد تولید هنری و تلفیق، طرح پژوهشی، پژوهشکده تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش. ↑
- چیستى، چرایى و چگونگى آموزش عمومى هنر، ص ۸. ↑
- Ferreiro ↑
- مقدمه ای بر روان شناسی نقاشی کودکان. ترجمه فرامرزی، ص ۹۰. ↑
- مربیان و تحول هنری کودکان، ص ۴۴. ↑
- Killeen, Donald J. (2004), Transforming Education Through The Arts Challenge. (TETAC), Final Project Report, The National Arts Education Consortium. Department of Art Education, The Ohio State University. ↑
- پژوهشی، اردشیر. ۱۳۷۴، تکنیک های نقاشی در دوره ابتدایی: موضوع نقاشی- قسمت سوم، مجله رشد معلم، شماره ۱۱۰، ص۳۱. ↑
- Iwai ↑
- Iwai, Kaori(2003). The Contribution of Arts Education to Childern’s Lives, paper presented at the UNESCO Regional Meeting on Arts Education in the European Countries Canada and the United States of America, Finland. ↑
- لرکیان، مرجان. ۱۳۹۰. هنر و زندگی کودکان. مجله رشد آموزش پیش دبستانی. ۴ (۲)، ص ص ۴۳-۴۵. ↑
- مقدمه ای بر روان شناسی نقاشی کودکان، ص ۲۴۱. ↑
- عدالتی شاطری،صدیقه.۱۳۸۲.آموزش املا از طریق نقاشی به دانش آموزان ناشنوا، نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، ص۶۰-۶۳.. ↑
-
- قوطرش، خالد. ۱۳۶۶. روشی برای استفاده از بیان، نقاشی و انشاء. ترجمه قاسم کریمی. نشریه تربیت، سال دوم، ویژه نامه تابستان ۱۳۶۶، ص ص ۱۳۸-۱۴۲. ↑
- Jung, Carl Gustav ↑
- Dewey, John ↑
- Barkan, Manuel ↑
- علیانسب، جیران. ۱۳۹۰.ادراک هنری کودک از دیدگاه ویگوتسکی- قسمت اول از نوروپیسکولوژی شناختی تاریخ اندیشه ایرانی. بازیابی شده از:
http://farhang-jahanbakhsh.blogfa.com/post-30.aspx ↑
- مقدم، کاوه و همکاران.۱۳۹۰. تأثیر آموزش نقاشی و سفالگری بر بهبود مهارت های دیداری-فضایی و حافظه دیداری دانش آموزان با مشکلات حساب. فصل نامه ایرانی کودکان استثنایی. ۲ (۱۱). ص ص ۱۴۱-۱۵۰. ↑
- انصاری، جابر. ۱۳۶۸. مردم شناسی و روان شناسی هنری. تهران: انتشارات اسپرک، ص ۱۹۲. ↑
- جونز، ارنست و دیگران، ۱۳۶۶. رمز و مثل در روانکاوی. ترجمه جلال ستاری. تهران: انتشارات توس، ص ص ۱۵۴-۱۵۵. ↑
- Fereud, A. ↑
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1400-07-23] [ 02:14:00 ق.ظ ]
|