• Alshuler & Hattwick ↑

 

  • نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ص ۱۷۴-۱۷۵. ↑

 

  • نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ۱۸۶. ↑

 

  • همان:۱۸۱ ↑

 

  • همان:۱۸۲ ↑

 

  • De Bartolomieis ↑

 

  • همان:۱۸۹ ↑

 

  • همان:۱۸۹-۱۹۰ ↑

 

  • همان:۱۹۰ ↑

 

  • Radice, Lombardo ↑

 

  • همان:۱۸۵ ↑

 

  • همان:۱۸۵ ↑

 

  • Duncum ↑

 

  • مقدمه ای بر روان شناسی نقاشی کودکان، ترجمه فرامرزی، ص ۲۳۵. ↑

 

  • Gardner, H. ↑

 

  • همان:۲۳۴ ↑

 

  • دادستان، پریرخ. ۱۳۸۴. ارزشیابی شخصیت کودک بر اساس آزمون های ترسیمی. چاپ چهارم. تهران: انتشارات رشد، ص ۵۸؛
    Case,Caroline and Dalley,Tessa. (2008). Art Therapy for children from Infancy to Adolescence. USA: Newyork and Lodon: Routledge. ↑

 

  • نقاشی کودکان و مفاهیم آن، ص ۱۹۱. ↑

 

  • همان: ۱۷۴-۱۷۵؛
    & Case,Caroline and Dalley,Tessa. (2008) ↑

 

  • Dobbs, Stephen Mark (2004) ↑

 

  • چیستى، چرایى و چگونگى آموزش عمومى هنر، ص ۴۵.
    Eisner, Elliot W (2002) ↑

 

  • High-Scope ↑

 

  • برزین، شیرین. ۱۳۹۱. کودک فعال- یادگیری فعال. مجله رشد آموزش پیش دبستانی، ۳ (۳)، ص ص ۳۶-۳۷. ↑

 

  • Visual concepts ↑

 

  • Relational concepts ↑

 

  • Expressives concepts ↑

 

  • لرکیان، مرجان. ۱۳۹۱. مربیان و تحول هنری کودکان. مجله رشد آموزش پیش دبستانی. ۳ (۳) ، ص ص ۳۹-۴۰. ↑

 

  • Eisner, Elliot W (2002) ↑

 

  • شرفی، حسن. ۱۳۸۹. طراحی و تدوین برنامه درسی هنر دوره ابتدایی براساس رویکرد تولید هنری و تلفیق، طرح پژوهشی، پژوهشکده تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش. ↑

 

  • چیستى، چرایى و چگونگى آموزش عمومى هنر، ص ۸. ↑

 

  • Ferreiro ↑

 

  • مقدمه ای بر روان شناسی نقاشی کودکان. ترجمه فرامرزی، ص ۹۰. ↑

 

  • مربیان و تحول هنری کودکان، ص ۴۴. ↑

 

  • Killeen, Donald J. (2004), Transforming Education Through The Arts Challenge. (TETAC), Final Project Report, The National Arts Education Consortium. Department of Art Education, The Ohio State University. ↑

 

  • پژوهشی، اردشیر. ۱۳۷۴، تکنیک های نقاشی در دوره ابتدایی: موضوع نقاشی- قسمت سوم، مجله رشد معلم، شماره ۱۱۰، ص۳۱. ↑

 

  • Iwai ↑

 

  • Iwai, Kaori(2003). The Contribution of Arts Education to Childern’s Lives, paper presented at the UNESCO Regional Meeting on Arts Education in the European Countries Canada and the United States of America, Finland. ↑

 

  • لرکیان، مرجان. ۱۳۹۰. هنر و زندگی کودکان. مجله رشد آموزش پیش دبستانی. ۴ (۲)، ص ص ۴۳-۴۵. ↑

 

  • مقدمه ای بر روان شناسی نقاشی کودکان، ص ۲۴۱. ↑

 

  • عدالتی شاطری،صدیقه.۱۳۸۲.آموزش املا از طریق نقاشی به دانش آموزان ناشنوا، نشریه تعلیم و تربیت استثنایی، ص۶۰-۶۳.. ↑

 

    • قوطرش، خالد. ۱۳۶۶. روشی برای استفاده از بیان، نقاشی و انشاء. ترجمه قاسم کریمی. نشریه تربیت، سال دوم، ویژه نامه تابستان ۱۳۶۶، ص ص ۱۳۸-۱۴۲. ↑

پایان نامه - مقاله - پروژه

 

  • Jung, Carl Gustav ↑

 

  • Dewey, John ↑

 

  • Barkan, Manuel ↑

 

  • علیانسب، جیران. ۱۳۹۰.ادراک هنری کودک از دیدگاه ویگوتسکی- قسمت اول از نوروپیسکولوژی شناختی تاریخ اندیشه ایرانی. بازیابی شده از:
    http://farhang-jahanbakhsh.blogfa.com/post-30.aspx ↑

 

  • مقدم، کاوه و همکاران.۱۳۹۰. تأثیر آموزش نقاشی و سفالگری بر بهبود مهارت های دیداری-فضایی و حافظه دیداری دانش آموزان با مشکلات حساب. فصل نامه ایرانی کودکان استثنایی. ۲ (۱۱). ص ص ۱۴۱-۱۵۰. ↑

 

  • انصاری، جابر. ۱۳۶۸. مردم شناسی و روان شناسی هنری. تهران: انتشارات اسپرک، ص ۱۹۲. ↑

 

  • جونز، ارنست و دیگران، ۱۳۶۶. رمز و مثل در روانکاوی. ترجمه جلال ستاری. تهران: انتشارات توس، ص ص ۱۵۴-۱۵۵. ↑

 

  • Fereud, A. ↑
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...