۱Sig. (2-tailed).۱۱۸N۱۴۶۱۵۵

با توجه به جدول بالا چون سطح معناداری بدست آمده بیشتر از ۰۵/ است بنابراین رابطه معناداری بین صلاحیت های مدیران با رضایت شغلی معلمان در سطح ۵ درصد وجود ندارد .
تمرکز زدایی پایدار در نظام آموزشی انتقال اختیار (تفویض اختیار) و قدرت تصمیم گیری به مدرسه  محول گردد. به گونه ای که اداره مرکزی در سطح ملی و استانی برای مدارس هدف های کلی و اولویتهای مهم را تعیین و در چارچوب قوانین تعریف کند. نتایج را تعریف و منابع را ت‍‍‍امین کند تا مدارس بتواند در این چارچوب اختیار وقدرت تصمیم گیری را در رابطه با مهارتهای مورد نیاز دانش آموزان ونیروی انسانی مورد نیاز و امکان اداره آموزش را داشته باشند. بدین ترتیب فهم تامل اینکه چگونه مدیریت در مدرسه می تواند می تواند سودمند باشد نیازمند مشخص کردن شرایط مورد نیاز برای بر انگیختن و توانا کردن مدارس به منظور استفاده از قدرت تصمیم گیری خود و همچنین سازگار کردن نو آوری های  متناسب و توسعه دهنده عملکرد  مدرسه است.
۴-۱۰-۴- نتایج تجزیه و تحلیل اطلاعات فرضیه چهارم
رابطه مثبت و معنی داری بین نگرش مدیریتی مدیران با رضایت شغلی معلمان وجود دارد.
برای پاسخ به این فرضیه از آزمون مقایسه همبستگی پیرسون استفاده شد. یافته های حاصل از نگرش مدیریتی مدیران با رضایت شغلی معلمان در جدول (۴-۱۱) نشان داده شده است همان گونه که در جدول (۴-۱۱) مشاهده می شود ضریب همبستگی بین از صلاحیت های مدیران با رضایت شغلی معلمان مدارس برابر با .۰۱۵ میباشد که در سطح (۰۵/۰> p ) معنی دار می باشد.
جدول شماره (۴-۱۱): نتایج بین نگرش مدیریتی مدیران با رضایت شغلی معلمان

جهت دانلود متن کامل این پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...