پایان نامه بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا

 پایان نامه رشته  مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد“M.A” رشته مدیریت بازرگانی(گرایش بین الملل)  عنوان:بررسی عوامل تاثیر گذار بر رقابتی بودن مناقصات کالا در شرکت ملی گاز ایران (با رویکرد مناقصات الکترونیکی)  اردیبهشت 1394       فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: طرح تحقیق(کلیات) 21-1  مقدمه  31-2  بیان مساله. 31-3  اهمیت و ضرورت […]

پایان نامه مطالعه‌ی تطبیقی حمایت از طرح‌ صنعتی در حقوق ایران

 پایان نامه رشته حقوق      برای دانشکده علوم انسانی پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق مالکیت فکری  مطالعه‌ی تطبیقی حمایت از طرح‌های صنعتی در حقوق ایران و انگلستان   مهر 1391 رعایت حریم خصوصی نام نگارنده پایان نامه درج نمی شود فهرست مطالبعنوان                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          صفحه فصل اول: طرح تحقیق 11-1. مقدمه 21-2. تعریف مسأله 41-3. اهداف. 51-4. سؤالات تحقیق. 61-5. […]

پایان نامه تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین المللی         تقسیم بندی مشتریان  بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار مصرفی ایران        شهریور 1390 (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود […]

پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بین الملل     مــــوضــــوع : بررسی عوامل موثر بر تمایل واردکنندگان به استفاده از روش پرداخت اعتبار اسنادی در بیع بین المللی کالا  تابستان 1390 (در فایل دانلودی نام […]

پایان نامه شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاری­های بورس کالای ایران توسط مشتریان

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت  پایان‌نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “M.A” در رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان: شناسایی عوامل مرتبط با انتخاب یک کارگزاری از کارگزاری­های بورس کالای ایران توسط مشتریان استاد مشاور: جناب آقای دکتر حسن زارعی متین […]

پایان نامه بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A.) گرایش بازاریابی  عنوان: بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه استاد مشاور: جناب آقای دکتر سعید سعیدا سال تحصیلی 1393-1392 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]

پایان نامه تأثیر آموزه‌های اسلامی بر کاهش عدم‌تقارن اطلاعات در بازار کالا

 پایان نامه رشته اقتصاد دانشکده علوم اداری واقتصادی گروه اقتصاد پایان‌نامه‌ی کارشناسی ارشد تأثیر آموزه‌های اسلامی بر کاهش عدم‌تقارن اطلاعات در بازار کالا اساتید مشاور: دکتر علیرضا پویا حجه الاسلام سیدمهدی نریمانی زمان آبادی دی ماه 1393 چکیده: بازار به عنوان سازوکار هماهنگی فعالیت‌های اقتصادی از جمله داد و ستد کالاها و خدمات شناخته شده […]

پایان نامه امکانسنجی پیاده سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی RFIDدر مبارزه با قاچاق کالا

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت صنعتی (گرایش مالی) موضوع : امکان­سنجی پیاده­سازی فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی  RFIDدر مبارزه با قاچاق کالا استاد مشاور: سرکار خانم دکتر منیژه قره چه تیر 92 (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل […]

پایان نامه آسیب‌شناسی طرح پاداش افزایش تولید با رویکرد مدل تعالی منابع انسانی با بهره گرفتن از تکنیک دلفی فازی

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت  پایان‌نامه کارشناسی ارشد دانشکده علوم انسانی گروه مدیریت صنعتی (تولید) عنوان: آسیب‌شناسی طرح پاداش افزایش تولید با رویکرد مدل تعالی منابع انسانی با بهره گرفتن از تکنیک دلفی فازی و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (مطالعه موردی: شرکت یزد باف) استاد مشاور: دکتر علی مروتی شریف­آبادی پاییز ۹۳ […]

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند  پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه 1392 (ممکن است هنگام […]

پایان نامه نقد و بررسی سیاست تقنینی کیفری ایران در مبارزه با قاچاق کالا

 پایان نامه رشته حقوق دانشگاه قم دانشکده حقوقپایان نامه :برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم­شناسیعنوان:نقد و بررسی سیاست تقنینی کیفری ایران در مبارزه با قاچاق کالااستاد مشاور:دکتر شهریور    1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

پایان نامه تاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدمات

 پایان نامه   دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرقجهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعیعنوانتاثیر تبلیغات کالاها و خدمات در خطوط ریلی بر نگرش مشتریان کالاها و خدماتسال تحصیلی 1394 – 1393 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی مقایسه عوامل مؤثر بر انتخاب برندهای چسب موجود در بازارهای پرفروش و کم فروش شرکت پرهیز کالا مهر

 متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانشگاه پیام نور مرکز سمنانواحد گرمسار پایان نامه برای دریافت مدرک کارشناسی ارشدرشته مدیریت اجرایی استراتژیکگروه علوم انسانیشناسایی و رتبه بندی مقایسه عوامل مؤثر بر انتخاب برندهای چسب موجود در بازارهای پرفروش و کم فروش شرکت پرهیز کالا مهر  اسفند ماه 1393   برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و […]
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...