۱۱٫۹

 

۵

 

بالاتر از ۲۰ سال

 

 

 

۱۰۰

 

۴۲

 

جمع کل

 

 

 

نمایشگر ۴-۴
براساس نمایشگرهای فوق، بیش از نیمی ­از پاسخ ­دهندگان ۱۰ الی ۲۰ سال و حدود پاسخگویان بیشتر از ۱۰ سال سابقه کار در صنعت روانکارها دارند این آمارها نشان می­دهد پاسخ ­دهندگان به سؤالات از تجربه و آگاهی بالایی برخوردار بوده و شناخت و دانش لازم نسبت به صنعت را کسب نموده اند. از طرفی، این دانش در جهت برنامه­ ریزی مناسب، اتخاذ صحیح تصمیات مهم و حیاتی و اجرای مناسب و هرچه بهتر به آن­ها کمک می­ کند و از سویی دیگر، اطلاعات و دانش آن­ها تأثیر مثبتی بر پاسخگویی صحیح آن­ها به سؤالات دارد و در نهایت باعث می­ شود اعتبار نتایج بدست آمده افزایش ­یابد.
۵۲٫۴%
۳۵٫۷%
۱۱٫۹%
بخش دوم
۳-۴ شناسایی و اولویت بندی عوامل حیاتی موفقیت با بهره گرفتن از روش فرایند تحلیل شبکه­ ای
در پرسشنامه­هایی که بر اساس روش فرایند تحلیل شبکه­ ای تدوین و طراحی می­شوند، سؤالات به صورت مقایسات زوجی مطرح می­ شود. براین اساس پرسشنامه حاضر شامل ۲۲ماتریس مقایسه زوجی می­باشد که ماتریس اول مربوط به مقایسه زوجی معیارهای اصلی، ۵ ماتریس بعدی ( از شماره ۲تا ۶) مربوط به مقایسه زوجی وابستگی درونی معیارهای اصلی، ۴ ماتریس(از شماره ۷ تا ۱۰) برای تعین وزن نسبی عوامل موفقیت با توجه به معیارها و ۱۲ ماتریس آخر مربوط به مقایسه زوجی درونی زیرمعیارهای دارای وابستگی متقابل می­باشد.
دانلود پایان نامه - مقاله - پروژه
بر همین اساس به توضیح مراحل روش فرایند تحلیل شبکه­ ای پرداخته می شود:
۱-۳-۴ مرحله اول: ساخت مدل و سازماندهی مسئله به­یک ساختار شبکه­ ای
در این مرحله با توجه به جداول ۱-۳ و ۲-۳ مدل شبکه­ ای برای شناسایی عوامل حیاتی موفقیت طراحی شد. که نمایشگر شماره ۵-۴ این موضوع را نشان می­دهد و جهت پیکانها بیانگر نوع وابستگی­ها می­باشد.
نمایشگر ۵-۴
زیرمعیارها
هدف
معیارهای اصلی
بهروری در نیروی انسانی
تعیین عوامل حیاتی موفقیت در صنعت روانکارها
عوامل مرتبط با توزیع
سایر موارد
عوامل مرتبط با تکنولوژی
عوامل مرتبط با بازاریابی
عوامل مرتبط با تولید
دسترسی به نیروی ماهر
کیفیت تولید
تولید با هزینه پایین
وابستگی بیرونی
تکنیک­های ارزیابی صریح و سریع بازار
خط محصول­یا تنوع محصولات تولیدی
وابستگی درونی
توانایی نوآوری در محصول
دانش فنی
تجربه در تکنولوژی مورد استفاده
دسترسی به مواد اولیه و افزودنی­ها
داشتن برند خوب و مناسب در میان مشتریان
ایجاد شبکه قوی از عمده فروشان و خرده فروشان

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...