پایان نامه بررسی تاثیر برونسپاری فرایندهای سازمان امورمالیاتی بر عملکرد آن و در صورت نیاز به متن « گرایش مدیریت بازرگانی» عنوان بررسی تاثیر برونسپاری فرایندهای سازمان امورمالیاتی بر عملکرد آن استاد راهنما دکتر فرشید نمامیان استاد مشاور —– نگارنده تکه هایی از متن به عنوان نمونه : چکیده: برون سپاری عبارت است از پیدا کردن ارائه دهندگان خدمت جدید و روشهای جدیدی که بتوان با اطمینان تهیه مواد، کالاها، اجزاء و خدمات را به آنها واگذار نمود. در حقیقت در واگذاری یا برون سپاری، سازمان از دانش و تجربه و خلاقیت ارائه دهندگان خدمت جدیدی که قبلاً استفاده نکرده بهرهمند میشود. این پژوهش به منظور بررسی تاثیر برونسپاری فرآیندهای سازمان امورمالیاتی برعملکرد آن باتوجه به مطالعه موردی مالیات برخودرو در استان کرمانشاه در نیمه اول سال ۱۳۹۳انجام گردید.پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی بوده و از حیث نحوهی گردآوری داده ها، تحقیقی توصیفی ، از نوع پیمایشی است. این تحقیق از آن جهت کاربردی است که یافته های آن در حل مشکلات سازمان امورمالیاتی به کار گرفته میشود.و از آن جهت توصیفی هستند که متغیرها بر حسب وضع موجود مورد بررسی قرار میگیرند و متغیرهای تحقیق دستکاری نمیشوند.جامعه آماریِ این تحقیق، مؤدیان و کارکنان سازمان امورمالیاتی کرمانشاه میباشد. پرسشنامه های طراحی شده میان این گروه ها توزیع و اطلاعات لازم جمع آوری ونظرات خبرگان و کارشناسان مالیاتی نیز گردآوری و یکپارچه گردیده است.نتایج حاصل از این پژوهش نشان میدهند متغیر مستقل برونسپاری فرآیند مالیاتبرخودرو دارای تأثیر ۷۱ درصدی، برنامه ریزی مقدماتی دارای تأثیر ۲۵ درصدی، تجزیه و تحلیل استراتژیک دارای تأثیر ۴۹ درصدی، تحلیل هزینه دارای تأثیر ۲۲ درصدی، مذاکرات دارای تأثیر ۲۸ درصدی و الزامات پس از قرارداد دارای تأثیر ۲۷ درصدی بر متغیر وابسته عملکرد سازمانی دارند. همچنین مشاهده گردید که همه این روابط از نوع مستقیم و مثبت می باشند. با توجه به نتایج به دست آمده میتوان اذعان داشت برونسپاری مالیات برخودرو در استان کرمانشاه تاثیر مثبت وبه سزایی درعملکرد سازمان امورمالیاتی کرمانشاه داشته است. کلمات کلیدی: برونسپاری، سازمان امورمالیاتی، عملکرد سازمانی فهرست مطالب عنوان صفحه عنوان پایان نامه .الف بسم الله الرحمن الرحیم. ب صورتجلسه دفاع ج سپاسگزاری و تقدیم. ز چکیده. ط فهرست مطالب ی فصل اول (کلیات) ۱ مقدمه . ۲ بیان مسئله ۲ ۱-۳ ضرورت انجام تحقیق۳ ۱-۴روش تحقیق۸ فصل دوم (پیشینه تحقیق) ۹ ۲-۱ مقدمه. .۱۰ ۲-۲ بیان مسئله۱۱ ۲-۳ پیشینه داخلی .۱۳ ۲-۴پیشینه خارجی ۱۸ ۲-۵بررسی تاثیر برونسپاری فرایندهای سازمان امورمالیاتی بر عملکرد آن .۲۰ ۲-۵-۱ برونسپاری ۲۰ ۲-۵-۲ سازمان امورمالیاتی . ۲۴ ۲-۶ انتخاب فرایندهای مالیاتی جهت برونسپاری. .۳۰ ۲-۶ -۱ویژگی های نظام مالیاتی کارآمد. ۳۱ ۲-۶ -۲ مشکلات فعلی نظام مالیاتی ایران. .۳۱ ۲-۶ -۳ ماده ۵۹ قانون سوم توسعه کشور. .۳۴ ۲-۶ -۴ اصل ۴۴ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران. .۳۴ ۲-۶ -۵ سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ هجری شمسی. .۳۴ ۲-۶ -۶ ابلاغ سیاست های کلی نظام اداری از سوی رهبر انقلاب به قوای ۳ گانه.۳۵ ۲-۶ -۷ دفاتر پیشخوان دولت.۳۶ ۲-۶ -۸ گروه های صاحبان مشاغل۴۰ ۲-۷ عملکرد۴۰ ۲-۷- ۱بین برنامه ریزی برونسپاری فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد۴۲ ۲-۷- ۲بین تحلیل استراتژیک فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد۴۴ ۲-۷- ۳بین تحلیل هزینه فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد۴۸ ۲-۷- ۴بین مذاکرات فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد ۴۹ ۲-۷- ۵بین الزامات پس از قرارداد فرایند مالیات بر خوردرو و عملکرد رابطه مستقیم و معناداری وجود دارد۵۲ ۲-۸ مدل مفهومی ۵۶ ۲-۹جمع بندی ۶۰ فصل سوم (روش شناسی) ۶۲ ۳-۱مقدمه.۶۳ ۳-۲ نوع و روش پژوهش . ۶۳ ۳-۳معرفی جامعه و نمونه آماری . ۶۳ ۳ -۳-۱- جامعه آماری.۶۳ ۳-۳-۲- نمونه آماری و حجم آن.۶۴ ۳-۴روش و ابزار گردآوری اطلاعات ۶۴ ۳-۵روایی و پایایی پرسشنامه.۶۶ ۳-۶روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده ها .۶۶ فصل چهارم (تجزیه و تحلیل و بیان نتایج حاصل از تحقیق) ۶۸ ۴-۱ مقدمه . ۶۹ ۴-۲آمار توصیفی . .۷۰ ۴-۳آزمون نرمال بودن داده ها . ۷۶ ۴-۴فرضیه ها. . .۷۷ ۴-۴-۱فرضیه اصلی۷۷ ۴-۴-۲فرضیه فرعی اول.۷۸ ۴-۴-۳فرضیه فرعی دوم.۷۹ ۴-۴-۴فرضیه فرعی سوم.۸۰ ۴-۴-۵فرضیه فرعی چهارم۸۱ ۴-۴-۶فرضیه فرعی پنجم ۸۲ ۴-۵استاندارد سازی ابزارهای اندازه گیری ۸۲ ۴-۶تحلیل عاملی اکتشافی مولفه برونسپاری. ۸۳ ۴-۷مدل اندازه گیری مولفه عملکرد ۸۸ ۴-۸مدل ساختاری تحقیق .۹۱ فصل پنجم (نتیجه گیری و جمع بندی ) ۹۴ ۵-۱مقدمه . ۹۵ ۵-۲نتایج برگرفته از آزمون فرضیه ها .۹۶ ۵-۳پیشنهادات کاربردی . ۱۰۰ ۵-۴پیشنهادات برای پژوهش های آتی . .۱۰۲ ۵-۵موانع و محدودیت ها۱۰۳ پیوست منابع فارسی ۱۰۴ منایع لاتین. ۱۰۵ پرسشنامه ۱۰۷ چکیده لاتین۱۱۰ فهرست جداول فهرست جداول صفحه جدول ۲-۱ پیشینه داخلی .۱۳ جدول ۲-۲ پیشینه خارجی .۱۸ جدول ۳-۱ تقسیم بندی پرسشنامه۶۵ جدول ۴-۱ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب پاسخگو ۷۰ جدول ۴-۲ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب جنسیت آنها.۷۱ جدول ۴-۳ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب تحصیلات آنها۷۲ جدول ۴-۴ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب سن آنها.۷۳ جدول ۴-۵ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب سابقه کاری آنها۷۴ جدول ۴-۶ توزیع فراوانی ودرصد آزمودنی ها برحسب نوع گواهینامه آنها . ۷۵ جدول ۴-۷ نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال .۷۶ جدول ۴-۸ ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه بین برونسپاری فرآیند مالیات بر خودرو و عملکرد سازمان ۷۷ جدول ۴-۹ ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه بین برنامه ریزی مقدماتی و عملکرد سازمان . ۷۸ جدول ۴-۱۰ ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه بین تحلیل استراتژیک برونسپاری و عملکرد سازمان ۷۹ جدول ۴-۱۱ ضریب همبستگی اسپیرمن رابطه بین تحلیل هزینه برونسپاری و عملکرد سازمان . ۸۰ جدول ۴-۱۲ ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین مذاکرات برونسپاری و عملکرد سازمان . ۸۱ جدول ۴-۱۳ ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین الزامات پس از قرارداد برونسپاری و عملکرد سازمان . ۸۲ جدول ۴-۱۴نتایج آزمون KMO-Bartlett مربوط به مولفه برون سپاری. ۸۴ جدول ۴-۱۵ کل واریانس تبیین شده عامل مکنون مؤلفه برونسپاری ۸۴ جدول ۴-۱۶ ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۸۵ جدول ۴-۱۷ شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر برونسپاری . ۸۷ جدول ۴-۱۸ نتایج آزمون KMO-Bartlett مربوط به مولفه عملکرد. ۸۸ جدول ۴-۱۹ کل واریانس تبیین شده عامل مکنون متغیر عملکرد سازمان امورمالیاتی ۸۸ جدول ۴-۲۰ ماتریس همبستگی باز تولید شده بر مبنای بارهای عاملی . ۹۰ جدول ۴-۲۱ شاخصهای برازش مدل اندازه گیری متغیر عملکرد سازمان امورمالیاتی . ۹۱ جدول ۴-۲۲ بررسی فرضیات پژوهش با بهره گرفتن از مدل معادلات ساختاری . ۹۲ جدول ۴-۲۳ شاخصهای برازش مدل معادلات ساختاری . ۹۳ فهرست شکل ها ونمودارها شماره و عنوان شکل ها و نمودارها صفحه شکل ۲-۱ مدل نگاشت مالیات -فرآیند۲۶ شکل ۲-۲ مدل یکپارچه فرآیند های مالیاتی .۲۹ شکل ۲-۳ الگوریتم انتخاب فرآیندها ۳۰ شکل ۲-۴ فرآیند عملکردی سازمان ۵۷ شکل ۲-۵ مدل اثرات برون سپاری موفق بر سازمان ۵۸ شکل ۲-۶ مدل مفهومی تحقیق ۵۹ نمودار ۴-۱ توزیع فراوانی آزمودنیها بر حسب نوع پاسخگویان . ۷۰ نمودار ۴-۲ درصد فراوانی کارمندان بر حسب جنسیت آنها. ۷۱ نمودار ۴-۳ درصد فراوانی آزمودنی ها بر حسب تحصیلات آنها. ۷۲ نمودار ۴-۴ درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب سن آنها. ۷۳ نمودار ۴-۵ درصد فراوانی آزمودنیها بر حسب سابقه کاری آنها.۷۴ نمودار ۴-۶ معادله خط رابطه تجزیه و تحلیل استراتژیک برونسپاری و عملکرد سازمان ۷۹ نمودار ۴-۷ معادله خط رابطه تجزیه و تحلیل مذاکرات برونسپاری و عملکرد سازمان ۸۱ نمودار ۴-۸ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون مؤلفه برونسپاری. ۸۵ نمودار ۴-۹ نمودار اسکری برای تعیین تعداد عوامل مکنون عملکرد سازمان امورمالیاتی ۸۹ شکل ۴-۱ مدل اندازه گیری مؤلفه برونسپاری فرآیند مالیات بر خودرو در حالت تخمین استاندارد . ۸۶ شکل ۴-۲ مدل اندازه گیری متغیر عملکرد سازمان امورمالیاتی در حالت تخمین استاندارد ۹۰ شکل ۴-۳ مدل معادلات ساختاری در حالت تخمین استاندارد۹۳ برای خواندن ادامه تکه هایی از متن پایان نامه می توانید اینجا کلیک کنید ***ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد