۴۳٫۹

 

۱۵٫۲

 

۳٫۷۱

 

-

 

-

 

۲۸٫۷

 

۲۸٫۷

 

۴۲٫۷

 

۴٫۱۴

 

۰٫۴۳-

 

 

 

با توجه به یافته های جدول فوق میانگین ادراک از کیفیت خدمات آموزشی در بین دانش آموزان پایه اول در بعد ملموس بودن از میانگین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار در این مدارس پایین تر بوده است. در بین گویه های بعد ملموس بودن بیشترین میانگین شکاف مربوط به گویه آراستگی و مرتب بودن ظاهر کارکنان ومعلمان مدرسه (۰٫۹۱-) و کمترین میانگین شکاف مربوط به گویه سهولت دسترسی دانش آموزان به بخش‌های مختلف مدرسه (۰٫۲۹-) می باشد. نمره منفی شکاف در بعد ملموس بودندر بین دانش آموزان پایه اول بدین معنی است که آنان از کیفیت خدمات ارائه شده مربوط به این بعد ناراضی می باشند و مدرسه نتوانسته انتظار آنان را برآورده کند.
همچنین میانگین ادراک از کیفیت خدمات آموزشی در بین پایه دوم در بعد ملموس بودن از میانگین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار در این مدارس پایین تر بوده است. در بین گویه های بعد ملموس بودن بیشترین میانگین شکاف مربوط به گویه جذابیت ظاهری مدرسه و امکانات آن برای دانش آموزان (۱٫۲۵-) و کمترین میانگین شکاف مربوط به گویه وجود تابلویی برای قسمتهای مختلف مدرسه به منظور راهنمایی دانش آموزان (۰٫۵۵-) می باشد نمره منفی شکاف در بعد ملموس بودندر بین دانش آموزان پایه دوم بدین معنی است که دانش آموزان از کیفیت خدمات ارائه شده مربوط به این بعد ناراضی می باشند و مدرسه نتوانسته انتظار آنان را برآورده کند.
پایان نامه - مقاله - پروژه
همچنین میانگین ادراک از کیفیت خدمات آموزشی در بین پایه سوم در بعد ملموس بودن از میانگین کیفیت خدمات آموزشی مورد انتظار در این مدارس پایین تر بوده است. در بین گویه های بعد ملموس بودن بیشترین میانگین شکاف مربوط به گویه جذابیت ظاهری مدرسه و امکانات آن برای دانش آموزان (۰٫۹۸-) و کمترین میانگین شکاف مربوط به گویه آراستگی و مرتب بودن ظاهر کارکنان ومعلمان مدرسه (۰٫۴۴-) می باشد نمره منفی شکاف در بعد ملموس بودندر بین دانش آموزان پایه دوم بدین معنی است که دانش آموزان از کیفیت خدمات ارائه شده مربوط به این بعد ناراضی می باشند و مدرسه نتوانسته انتظار آنان را برآورده کند.
فرضیه بیستم: بین ادراکات و انتظارات فراگیران از کیفیت خدمات آموزشی در بعد ملموس بودن بر حسب پایه تحصیلی پاسخگویان تفاوت معنی داری وجوددارد.
جدول۴-۴۳-تفاوت بین ادراکات و انتظارات فراگیران از کیفیت خدمات آموزشی در بعد ملموس بودن بر حسب پایه تحصیلی

 

 

ملموس بودن

 

واریانسها

 

مجموع مجذورات

 

درجه آزادی

 

میانگین

 

مقدار F

 

سطح معنیداری

 

 

 

ادراکات

 

بین گروهی

 

۱۹٫۰۲۲

 

۲

 

۹٫۵۱۱

 

۰٫۵۳۵

 

۰٫۵۸۶

 

 

 

درون گروهی

 

۵۶۶۷٫۴۵۳

 

۳۱۹

 

۱۷٫۷۶۶

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...