*در سطح ۰۵/۰معناداراست. **در سطح ۰۱/۰ معنادار است.
براساس نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون در جدول (۸-۴)، بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران (۰۰۲/۰=p و ۲۷۳/۰=r) رابطه مثبت و معنادار وجود دارد؛ زیرا (۰۱/۰ p<). بنابراین با ۹۹% اطمینان می توان گفت هرچه تفکر انتقادی وجودی دبیران بالاتر باشد، انگیزه کاری آنان افزایش می یابد و بالعکس.
پایان نامه - مقاله - پروژه
فرضیه۲) بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران رابطه وجود دارد.
جدول۹- ۴- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون:

 

 

شاخص
متغیرها

 

تعداد

 

ضریب
همبستگی

 

سطح معناداری

 

 

 

رابطه تولید معنی شخصی و انگیزه کاری دبیران

 

۱۲۹

 

۲۹۵/۰

 

۰۰۱/۰**

 

 

 

*درسطح ۰۵/۰ معناداراست. **در سطح ۰۱/۰ معنادار است.
براساس نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون در جدول (۹-۴)، بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران (۰۰۱/۰=p و ۲۹۵/۰=r) رابطه مثبت و معنادار وجود دارد؛ زیرا (۰۱/۰ p<). بنابراین با ۹۹% اطمینان می توان گفت هرچه هوش معنوی دبیران در مؤلفه تولید معنی شخصی بالاتر باشد، انگیزه کاری آنان افزایش می یابد و بالعکس.
فرضیه۳) بین میان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران رابطه وجود دارد.
جدول ۱۰-۴- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با بهره گرفتن از آزمون همبستگی پیرسون:

 

 

شاخص
متغیرها

 

تعداد

 

ضریب
همبستگی

 

سطح معناداری

 

 

 

رابطه میزان آگاهی و انگیزه کاری دبیران

 

۱۲۹

 

۱۴۴/۰

 

۱۰۴/۰

 

 

 

براساس نتایج به دست آمده از آزمون همبستگی پیرسون در جدول (۱۰-۴)، بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران (۱۰۴/۰=p و ۱۴۴/۰=r) رابطه معناداری وجود ندارد؛ زیرا (۰۵/۰ p>).
فرضیه۴) بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران رابطه وجود دارد.

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...